fuskarpontus Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 (redigerat) Hej! Det är jag, fuskarpontus. Igår kväll kom en kompis till mig och undrade om vi skulle ´´skejta´´. Jag så: Visst, ok. Då tog han fram sin bräda som han hade köpte igår, skitskön bästa kullagret och allt. Det hade gått på 1400SEK. Tycker ni att det är värt att göra en bräda och speciellt nu till vintern? Vill gärna ha en sån men tänker på att vintern kommer+att jag knappt har råd. Hjälp mig! Vad ska jag göra? :( Redigerat 24 December 2009 av fuskarpontus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Köp en billig bräda nu och en dyrare till sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 27 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Har redan en billig bräda som suger fläskpankaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Man börjar med en nybörjar bräda (dom som man inte bygger ihop) sen när man blir bättre så bygger man sin egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Vänta till våren/sommaren, då kan du ha samlat på dig mer pengar och köpa en bättre bräda än din polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Beror på hur bra du är. Är du nybörjare är det onödigt att skaffa en "riktig". Och har ni någon inomhuspark där ni bor så är det lätt värt att skaffa en till vintern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Köp inte en skit dyr skateboard bara för att din kompis har en, köp någons gammal för runt 200:- annars om du får för dig att sluta så kommer du ha ett stort hål i plånkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Bygg en egen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Köp en billig, det är inte status med skateboard. Jag har en, den sänkte mina status-points. En dyr bräda kan du skaffa om du når upp till nivån då skateboarding börjar dra in status, proffs-nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Köp en billig, det är inte status med skateboard. Jag har en, den sänkte mina status-points. En dyr bräda kan du skaffa om du når upp till nivån då skateboarding börjar dra in status, proffs-nivån. En gång köpte jag en billig bräda den pajade direkt... Sen köpte jag en dyr bräda, den pajade också direkt fast jag hade status B) . Köp en dyr bräda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Köp en billig, det är inte status med skateboard. Jag har en, den sänkte mina status-points. En dyr bräda kan du skaffa om du når upp till nivån då skateboarding börjar dra in status, proffs-nivån. En gång köpte jag en billig bräda den pajade direkt... Sen köpte jag en dyr bräda, den pajade också direkt fast jag hade status B) . Köp en dyr bräda! Det är status att slå isönder brädan när det går dåligt, därför ska man ha en billig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 24 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2009 Har köpt en på Hollywood för 1500. Känn på den ´´kompisen´´. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.