Hoppa till innehåll

Egen Skateboard?


fuskarpontus
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! Det är jag, fuskarpontus. Igår kväll kom en kompis till mig och undrade om vi skulle ´´skejta´´.

Jag så: Visst, ok.

Då tog han fram sin bräda som han hade köpte igår, skitskön bästa kullagret och allt.

Det hade gått på 1400SEK.

 

Tycker ni att det är värt att göra en bräda och speciellt nu till vintern?

Vill gärna ha en sån men tänker på att vintern kommer+att jag knappt har råd.

Hjälp mig! Vad ska jag göra? :(

Redigerat av fuskarpontus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp en billig, det är inte status med skateboard. Jag har en, den sänkte mina status-points.

 

En dyr bräda kan du skaffa om du når upp till nivån då skateboarding börjar dra in status, proffs-nivån.

En gång köpte jag en billig bräda den pajade direkt... Sen köpte jag en dyr bräda, den pajade också direkt fast jag hade status B) . Köp en dyr bräda!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp en billig, det är inte status med skateboard. Jag har en, den sänkte mina status-points.

 

En dyr bräda kan du skaffa om du når upp till nivån då skateboarding börjar dra in status, proffs-nivån.

En gång köpte jag en billig bräda den pajade direkt... Sen köpte jag en dyr bräda, den pajade också direkt fast jag hade status B) . Köp en dyr bräda!

 

Det är status att slå isönder brädan när det går dåligt, därför ska man ha en billig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...