zazaza Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Den låten sög enligt mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Tyckte inte låten va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Läs Cramboows senaste inlägg. Jag älskar/älskade Pokemon, så jag gillar låten =) +1 Jävligt avslappnande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Helt okej, men inte superbra eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Jag älskar sån här musik =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WesleyFG Skrivet 29 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Denna sång får mig att gråta och det framkallar alla dom gamla pokemon minerna och när jag var liten och lekte med mina kompisar på våren/Sommaren/Hösten och vintern. Sången är så bra. Blir tårögd bara jag tänker på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 (redigerat) Denna sång får mig att gråta och det framkallar alla dom gamla pokemon minerna och när jag var liten och lekte med mina kompisar på våren/Sommaren/Hösten och vintern. Sången är så bra. Blir tårögd bara jag tänker på den. Overkill? Du är väldigt känslig va? :o Vänta nu... Det luktar lite troll O.o Redigerat 29 September 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Mycket stark låt, men inom animen så finns det mycket sorgligare låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Final Fantasy låten med fiol t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Låten som spelas i Naruto på Hokages begravning är den finaste låten i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 denna låten är fin som faen :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.