Vega Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Tjenare fuska, undrar om det finns några där ute som har köpt NHL 10 och vill starta ett lag. Om du är intresserad skriv här eller skicka ett PM till mig så får vi se hur många vi blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Jag är intresserad. Jag har dock bara 1 månad kvar på mitt Xbox Live Gold :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 28 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Jag är intresserad. Jag har dock bara 1 månad kvar på mitt Xbox Live Gold :(Trevligt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Jag är intresserad. Jag har dock bara 1 månad kvar på mitt Xbox Live Gold :(Trevligt. :) Ja, dock så har jag inte NHL 10 än, bara 09, men jag har beställt det och det kommer i morgon :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 28 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Jag är intresserad. Jag har dock bara 1 månad kvar på mitt Xbox Live Gold :( Trevligt. :) Ja, dock så har jag inte NHL 10 än, bara 09, men jag har beställt det och det kommer i morgon :P Okej, Gamertag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 (redigerat) Jag är intresserad. Jag har dock bara 1 månad kvar på mitt Xbox Live Gold :( Trevligt. :) Ja, dock så har jag inte NHL 10 än, bara 09, men jag har beställt det och det kommer i morgon :P Okej, Gamertag? I vanliga fall så kör jag på: hhiijjkkll44 men när jag kör live så kör jag på: NHL fan2010Alltså så ska du adda: NHL fan2010 Edit: Har någon fler skickat Pm som vill vara med? Svårt att bara vara 2 xD. Redigerat 30 September 2009 av CookieMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Jag är intresserad. Jag har dock bara 1 månad kvar på mitt Xbox Live Gold :( Trevligt. :) Ja, dock så har jag inte NHL 10 än, bara 09, men jag har beställt det och det kommer i morgon :P Okej, Gamertag? I vanliga fall så kör jag på: hhiijjkkll44 men när jag kör live så kör jag på: NHL fan2010Alltså så ska du adda: NHL fan2010 Edit: Har någon fler skickat Pm som vill vara med? Svårt att bara vara 2 xD. Nej, inga fler just nu. Vilket är synd då jag är jävligt sugen på EASHL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 mm, det är jag också. Du vet ingen annan typ av dina kompisar son kör nhl? Ingen av mina har tyvärr Xbox 360, de har Ps2 och Ps3 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 22 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Öhm, jag bumpar denna och ser om det finns intresse, IGEN! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnowppeN Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 (redigerat) Jag kanske nt är så proffsig på NHL 10 men jag ställer gärna upp ;D Redigerat 12 Januari 2010 av SnowppeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Skulle vara kul, men jag har tyvärr inte guld-medlemskap... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 12 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Startar inte ett lag förens det är tillräckligt med folk, och det är det inte i nuläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.