Hivee Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Klart det är äkta, tor anledningen till att vissa tror att det är fejk är för att i många (alla) filmer så låter det lite när man slår till någon, men i verkligheten låter det inte så mkt när man slår någon, och det lilla som väll hörs är svårt att få med då gubbarna inte har en mic i fejan. och det dära med att de reser sig upp igen efter ett rejält slag beror på att i det flesta ´´game modes´´ så måste man slå sin motståndare så mö att det inte kan röra sig mer, och dessa gubbar är i eliteserien, de kan ta lite stryk:d Det är fake som fan luls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Men god, det är inte på riktigt. Allting är ju planerat in i minsta detalj. Alla slag, sparkar, hopp också vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 nej nej, det är allt på riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 hoppas inte underwar är seriös. För WWE och Smackdown osv är rent av fake. Endast underhållande syften. De planerar vinnaren före matchen. Och de vet alltid vad som kommer hända innan de händer. Jag som tränar Mixed Martial Arts (brasiliansk jiu jitsu, boxning, muay thai osv) vet vad som är äkta och vad som funkar i verkligheten, och typ 70 procent eller mer av alla de grepp de gör skulle fan aldrig funka i en riktigt match. Hoppas inte jag förstörde WWE för dig, men någon måste säga sanningen till dig någongång. By the way Jultomten finns inte heller :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 hoppas inte underwar är seriös. För WWE och Smackdown osv är rent av fake. Endast underhållande syften. De planerar vinnaren före matchen. Och de vet alltid vad som kommer hända innan de händer. Jag som tränar Mixed Martial Arts (brasiliansk jiu jitsu, boxning, muay thai osv) vet vad som är äkta och vad som funkar i verkligheten, och typ 70 procent eller mer av alla de grepp de gör skulle fan aldrig funka i en riktigt match. Hoppas inte jag förstörde WWE för dig, men någon måste säga sanningen till dig någongång. By the way Jultomten finns inte heller :P det är inbte fake, angående det dära med greppen jo jag vet det kan se dumt ut ibland men tänkt då på hur ´´trött´´ motståndaren är och att han kommer förlora mer energi om han kämpar imot än om han bara låter det ske, sen så är detta inte riktigt friska killar. sen tänkt dig en vanlig fotbollsspelare, nån polare eller nåt och sen ska vi se hur mycket han kan av det som zlatan kan. detta är Eliten vi snackar om, de kan alltid massa skit svåra saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Snälla sånt där skit är så patetiskt. De är inte på riktigt. De ser så himla fjolligt ut när de ligger där och låtsas vara skadade och sen 1 minut senare ställer de sig upp som ingenting osv. lär kanske bli attackerad av de här inlägget, men de är ett forum och jag ville bara dela med mig av min åsikt. Snälla skriv eran åsikt om varför jag skulle ha fel osv om ni känner lusten. Ingen dissrespekt till någons åsikt. :) Kolla på MMA istället. Mer underhållande, spännande, coolt och framförallt ÄKTA. (och är en riktigt sport jämnförelse med WWE osv) Och du var bara tvungen att säga det? ingen bad om din åsikt... KUL ATT ANDRA KOLLAR PÅ WWE! trodde det typ bara var jag som kollade på WWE. men vafan TNA är också coolt. Min favorit är CM Punk!! och DX http://4.bp.blogspot.com/_faMpsygzNfA/SGiRF-ZGO_I/AAAAAAAAAO0/PaWYc3l2oVA/s400/dx3jpg.jpg http://img230.imageshack.us/img230/1552/g2snobleho3.gif Fyfan vad grymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 hoppas inte underwar är seriös. För WWE och Smackdown osv är rent av fake. Endast underhållande syften. De planerar vinnaren före matchen. Och de vet alltid vad som kommer hända innan de händer. Jag som tränar Mixed Martial Arts (brasiliansk jiu jitsu, boxning, muay thai osv) vet vad som är äkta och vad som funkar i verkligheten, och typ 70 procent eller mer av alla de grepp de gör skulle fan aldrig funka i en riktigt match. Hoppas inte jag förstörde WWE för dig, men någon måste säga sanningen till dig någongång. By the way Jultomten finns inte heller :P det är inbte fake, angående det dära med greppen jo jag vet det kan se dumt ut ibland men tänkt då på hur ´´trött´´ motståndaren är och att han kommer förlora mer energi om han kämpar imot än om han bara låter det ske, sen så är detta inte riktigt friska killar. sen tänkt dig en vanlig fotbollsspelare, nån polare eller nåt och sen ska vi se hur mycket han kan av det som zlatan kan. detta är Eliten vi snackar om, de kan alltid massa skit svåra saker. Det är fake >.< Eller tror du det är vanligt att få en metallstol i ryggen och resa sig upp 10 sekunder senare utan en skråma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 (redigerat) hoppas inte underwar är seriös. För WWE och Smackdown osv är rent av fake. Endast underhållande syften. De planerar vinnaren före matchen. Och de vet alltid vad som kommer hända innan de händer. Jag som tränar Mixed Martial Arts (brasiliansk jiu jitsu, boxning, muay thai osv) vet vad som är äkta och vad som funkar i verkligheten, och typ 70 procent eller mer av alla de grepp de gör skulle fan aldrig funka i en riktigt match. Hoppas inte jag förstörde WWE för dig, men någon måste säga sanningen till dig någongång. By the way Jultomten finns inte heller :P det är inbte fake, angående det dära med greppen jo jag vet det kan se dumt ut ibland men tänkt då på hur ´´trött´´ motståndaren är och att han kommer förlora mer energi om han kämpar imot än om han bara låter det ske, sen så är detta inte riktigt friska killar. sen tänkt dig en vanlig fotbollsspelare, nån polare eller nåt och sen ska vi se hur mycket han kan av det som zlatan kan. detta är Eliten vi snackar om, de kan alltid massa skit svåra saker. Tyvär men du har ingen koll på vad du snackar om...Har du någonsin sätt Pride FC eller Ultimate Fighting Championship eller StrikeForce? Har du någon aning om vem Fedor Emelianenko är? Eller kanske Anderson Silva? eller GSP? Vet du något om brasiliansk jiu jitsu och MMA eller kan backa upp med erfarenhet eller kunskap att WWE greppen verkligen funkar, och varför används de inte då i den mest brutala fightin sporten(vilket är MMA) Varför ser en MMA match helt annorlunda ut en WWE match? (retoriska frågor..) Hur gammal är du egentligen? Senshi Jag sa att jag ville dela med mig av min åsikt, du måste inte gilla den. Tro inte fel, jag säger vad jag känner om WWE, inte vad som är den ultimata slutsattsen av WWE. Om andra finner nöje i att se de. så är de ju kul för dom. Men jag måste säga emot när någon går emot faktan att de är uppgjort och inte riktigt. De slår fan domarna ibland och händer ingenting, de går ner från ringen, de får ha objekt att slå den andra med. Fattar du inte att om de var på riktigt hade sporten inte varit laglig i USA eller Europa för övrigt. Redigerat 30 September 2009 av GangsterTwist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 men shit.. låt det bara vah? varför varni tvunga och hålla på att komma hit och tjafsa om massa strunt? Pwnd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 jag hade tråkigt ba :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Åkej... -.- Dålig ursäkt.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 ye I know ;) gå in på internet på en hemsida som heter fuska.se för att diskutera WWE och jämnförelser med MMA är inget att skryta om direkt.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg