Gäst Eminem4Life Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 (redigerat) Som Rubriken Lyder Jag Själv älskar filmen asså den visar ju att man kan klara allting man är Som alla andra även om man har lite svårigheter men som hans mamma sa The Life is like a box of choklate. Älskar värkligen filmen det är den bästa film jag sett tror inte någon Drama film kan slå den gråter varje gång jag ser den typ.. Nu är jag Nyfiken på att veta vad tyckte ni om den när ni såg den första gången och tycker ni fortfarande om den??? Skriv och Berätta :) <--- trailern till filmen :) <----- forrest gump Theme song :) Redigerat 28 September 2009 av Eminem4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Den är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 T_T Var du tvungen att länka till den där låten... Sitter ju här och får tårar i ögonen nu när jag påminns om denna film. Såg den här filmen för första gången när jag var så liten att man inte fattade mycket av dramafilmer. Då tyckte jag att den var bra och så, men nu när jag sett den igen flera gånger fattar jag hur bra den är. Filmen förtjänar alla priser den fått och den borde få mera. RUN FORREST, RUN! Tom Hanks gör inte filmen sämre heller. Jag har aldrig sett en dålig film med Tom. Såg The Green Mile för nån vecka sen på 3:an eller 6:an, jag grät då och jag gråter nu. Om du ursäktar mig så ska jag bara torka bort mina tårar nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Den filmen plockar fram mitt känsliga jag. :rolleyes: Seriöst helt otrolig film! Lika bra varje gång man ser den. Även fast han har lågt IQ så lyckas han ju bättre än de flesta i livet. T.ex med att starta Apple? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Är Forrest Gump drama? O_o Lol, jag ser den som komedi. Rätt överskattad är den iallafall, även om den är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 den är väl bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 T_T Var du tvungen att länka till den där låten... Sitter ju här och får tårar i ögonen nu när jag påminns om denna film. Såg den här filmen för första gången när jag var så liten att man inte fattade mycket av dramafilmer. Då tyckte jag att den var bra och så, men nu när jag sett den igen flera gånger fattar jag hur bra den är. Filmen förtjänar alla priser den fått och den borde få mera. RUN FORREST, RUN! Tom Hanks gör inte filmen sämre heller. Jag har aldrig sett en dålig film med Tom. Såg The Green Mile för nån vecka sen på 3:an eller 6:an, jag grät då och jag gråter nu. Om du ursäktar mig så ska jag bara torka bort mina tårar nu. Ja Håller med :( Gråter Med Ursäkta mig ska bara torka mina tårar :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Det är en väldigt tung film. Och som sagt, genren är mer mot komedi hållet även fast den kan ha sina sorgliga delar som dock nästan alla komedier har. Har sett den flera gånger. Men om du ska tipsa om en tråd eller diskutera runt den så kan du väl använda http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t=0&start=0 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Men om du ska tipsa om en tråd eller diskutera runt den så kan du väl använda http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...t=0&start=0 ? Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg