Tonfisksallad Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Jag har ett problem med att installera WoW! Jag köpte det nyss och när jag stoppar in skivan i datorn så kommer det ingenting. När jag går in på "Den här datorn" så ser man ingenting med WoW och ingenting på DVD Enheten lr CD-Enheten :/ Någon som vet vad ja ska göra??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Ladda ner de från blizzards sida då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 29 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 fett onödigt o köpa spelet isåfall och 1 sak till.... Den från deras hemsida är inte fulla, de finns två olika: Trial och vanliga men skiva är bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 fett onödigt o köpa spelet isåfall och 1 sak till.... Den från deras hemsida är inte fulla, de finns två olika: Trial och vanliga men skiva är bättre Fattar du inte? Du köper spelet för att kunna göra ett ACCOUNT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 fett onödigt o köpa spelet isåfall och 1 sak till.... Den från deras hemsida är inte fulla, de finns två olika: Trial och vanliga men skiva är bättre Fattar du inte? Du köper spelet för att kunna göra ett ACCOUNT. Sant, men det är ju meningen också att skivan ska ladda ner spelet, man kan ju dock från nätet men det tar ju så himla länge det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 29 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Tänkte på i lämna tebax skivan men nu laddar jag ner från hemsidan och e runt 60% klar men ja kmr göra accountet :) min kompis ska recruita mig :) VAFAN! Får man inte 30-dagars gratis längre??? De står att när ja ska göra accet så måste jag skriva in GameCard kod WTF!!??!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Du får 30dagar när du har fyllt på en gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Tänkte på i lämna tebax skivan men nu laddar jag ner från hemsidan och e runt 60% klar men ja kmr göra accountet :) min kompis ska recruita mig :) VAFAN! Får man inte 30-dagars gratis längre??? De står att när ja ska göra accet så måste jag skriva in GameCard kod WTF!!??!?! Man behöver alltid registrera (alltså, påbörja en subscription, alltså aktivera med kort eller gamecard) för att kunna spela, om du betalar med kort dras dock inga pengar innan pröva-på dagarna är slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 30 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Tack, Nu har jag laddat ner det men nu är det 2 andra saker som e problem, WoW funkar inte pgr nånting som hänt på datorn (Finns i en annan tråd) pch ja har inget GC.... (LoL? ^^) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg