Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har ett problem med att installera WoW! Jag köpte det nyss och när jag stoppar in skivan i datorn så kommer det ingenting. När jag går in på "Den här datorn" så ser man ingenting med WoW och ingenting på DVD Enheten lr CD-Enheten :/

Någon som vet vad ja ska göra???

Skrivet

fett onödigt o köpa spelet isåfall och 1 sak till....

Den från deras hemsida är inte fulla, de finns två olika: Trial och vanliga men skiva är bättre

Fattar du inte?

Du köper spelet för att kunna göra ett ACCOUNT.

Skrivet

fett onödigt o köpa spelet isåfall och 1 sak till....

Den från deras hemsida är inte fulla, de finns två olika: Trial och vanliga men skiva är bättre

Fattar du inte?

Du köper spelet för att kunna göra ett ACCOUNT.

Sant, men det är ju meningen också att skivan ska ladda ner spelet, man kan ju dock från nätet men det tar ju så himla länge det.

Skrivet

Tänkte på i lämna tebax skivan men nu laddar jag ner från hemsidan och e runt 60% klar men ja kmr göra accountet :) min kompis ska recruita mig :)

VAFAN! Får man inte 30-dagars gratis längre??? De står att när ja ska göra accet så måste jag skriva in GameCard kod WTF!!??!?!

Skrivet

Tänkte på i lämna tebax skivan men nu laddar jag ner från hemsidan och e runt 60% klar men ja kmr göra accountet :) min kompis ska recruita mig :)

VAFAN! Får man inte 30-dagars gratis längre??? De står att när ja ska göra accet så måste jag skriva in GameCard kod WTF!!??!?!

Man behöver alltid registrera (alltså, påbörja en subscription, alltså aktivera med kort eller gamecard) för att kunna spela, om du betalar med kort dras dock inga pengar innan pröva-på dagarna är slut
  • Skapa ny...