Mr. Fusion Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 (redigerat) kotor är lätt det bästa spelet just nu... far cry är nog nära men kotor är ändå bäst! klarade det på 19timmar, gjort alla uppdrag. och sen kanske ni skulle stava rätt också?? "Knights Of The Old Republic" Redigerat 25 April 2004 av Mr. Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Ja,det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Fast Mafia kaske är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Fusion Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Nej, Mafia är nog inte så skön att den är bättre men spelet heter Star Wars Knights of the Old Republic Köp det allihopa. Jag rekomenderar den för allihop! Ba' köp den! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alpha Centauri Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 Oh...what the heck får väll fråga här me :D Jag *råkade* fuska mig upp till level 20 och nu har jag väll förstört hela spelet för min del...det menas att jag inte kan *level up* mer, högsta e ju level 20. Har inte mer *needed experience points* kvar. Har massa jedi robes och lightsabers men de kan jag inte använda...=( få se om jag kan vinna spelet såhär. Valde att bli Jedi Guardian, nu slåss jag med tungaste amrorn jag hittat *den rosa robotliknande* och med två svärg...får väll klara mig så. ...Det e ingen som gjort som mig och kan hjälpa när det gäller att få använda JEDI material va? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillurarjonte Skrivet 3 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2004 hur activerar man fusken till KOTOR??????????????? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Det står ju i Fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.