shabba Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 jag fattar nt hur man kmr in i det där garaget i south bohan på gta 4 min kompis säger man ska till nån stevie men jag vt nt vem de e lr hur man hittar han svara snabbt e ni snälla :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dusky Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 (redigerat) När du jobbat med Brucie ett tag så rekommenderar Brucie dig för Stevie. Då får du ett MMS av Stevie som säger att han vill ha en bil. Du får dock hitta platsen och bilen själv med hjälp av kartan och MMS:et. När du hittat bilen kör du den till garaget, ju mindre du skadar den desto mer pengar får du. När du kört bilen till garaget får du ett nytt MMS av Stevie som säger att han vill ha en ny bil. Lycka till! Redigerat 30 September 2009 av Dusky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 den här kan hjälpa dej oerhört mycket!! jag har klarat spelet med hjälp av den här! och det står vart stewies bilar är och allt! :) TRYCK HÄR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg