Hoppa till innehåll

Metroid Prime

Rekommendera inlägg

Jag har precis börjat spela Metroid Prime. Än så länge har jag bara sprungit omkring i rymdpiraternas rymdskepp. Jag ska döda Parasite Queen, eller vad den heter, och sen lämna skeppet, tydligen. (Har klarat Parasite Queen en gång, men måste göra om det.) En så länge har det varit rätt enformigt, så jag undrar om det blir roligare sen. Nån som har spelat det och kan svara? Blir det lite mer varierande miljöer? Är det mycket problemlösning eller bara att döda fiender? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har precis börjat spela Metroid Prime. Än så länge har jag bara sprungit omkring i rymdpiraternas rymdskepp. Jag ska döda Parasite Queen, eller vad den heter, och sen lämna skeppet, tydligen. (Har klarat Parasite Queen en gång, men måste göra om det.) En så länge har det varit rätt enformigt, så jag undrar om det blir roligare sen. Nån som har spelat det och kan svara? Blir det lite mer varierande miljöer? Är det mycket problemlösning eller bara att döda fiender? :unsure:

Det blir mera problemlösning myckke mera... Och mer varierande miljöer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Cocos @ 13/04-2004 16:51:08)

Jag har precis börjat spela Metroid Prime. Än så länge har jag bara sprungit omkring i rymdpiraternas rymdskepp. Jag ska döda Parasite Queen, eller vad den heter, och sen lämna skeppet, tydligen. (Har klarat Parasite Queen en gång, men måste göra om det.) En så länge har det varit rätt enformigt, så jag undrar om det blir roligare sen. Nån som har spelat det och kan svara? Blir det lite mer varierande miljöer? Är det mycket problemlösning eller bara att döda fiender?  :unsure:

Det blir mera problemlösning myckke mera... Och mer varierande miljöer

Låter bra! Då kan jag fortsätta spela. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns m,ånga olika miljöer t. ex magmor caverns (lavaland), phendrana drifts (snöland) Phazon mines (toxic landet) med blåa gifter, impact crater (slutbossens land) Chozo ruins (stenlandet).

man kan ha 14 energy tanks och 245 missiler som mest på hela spelet bara så ni vet :ph34r: jag hade 13 energy tanks och 195 missiler när jag klara det på hard

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det finns m,ånga olika miljöer t. ex magmor caverns (lavaland), phendrana drifts (snöland) Phazon mines (toxic landet) med blåa gifter, impact crater (slutbossens land) Chozo ruins (stenlandet).

man kan ha 14 energy tanks och 245 missiler som mest på hela spelet bara så ni vet :ph34r: jag hade 13 energy tanks och 195 missiler när jag klara det på hard

Finns det ingen miljö som är mer som ett naturlandskap, typ en skog, djungel eller nåt?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...