D48 Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 när jag försöker spara min film jag har gjort i Vegas 9.0 i formatet WMV så står kommer det upp en ruta där det står Error, sen att det fattas en codec för windows media player eller vad det är. "Required Windows Media Movie (eller om det va Audio) codec not installed" jag behöver den codec för att kunna spara filmen i .wmv. jag har testat att googla men jag kommer bara fram till samma sak hela tiden. hjälp någon? btw: det är en trail jag har av vegas 9.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 http://www.videoforums.co.uk/sony-vegas-me...-installed.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 har redan testat att installera om media player men det fungerar inte ändå. men hälp behövs inte längre, jag ladda ned Vegas 8.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.