Codspelaren Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Jag tänker skaffa ett ps3 slim och call of duty 5. När jag var hemma hos en av mina kompisar hade han en adapter han kopplade in i ps3:an som blir 2 st mikrofon anslutningar som man kan koppla in mik i. Vad heter den och var kan man få tag på en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Fråga din kompis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Codspelaren Skrivet 1 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 ja men han säger att han fick den i present av någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Äre en sån här du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Codspelaren Skrivet 2 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Nej inte riktigt det är liksom bara adaptern och den blir 2 mikrofon anslutningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Codspelaren Skrivet 3 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Jag menar en adapter som man kan stoppa in i ps3:an där jag kan koppla in mitt headset jag använder till datan typ Finns det något ställe där man kan köpa bara adaptern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 är osäker på att man kan köpa en adapter ensam utan mikrofoner. Testa och fråga på något ställe. Om du bor nära någon spelbutik. Eller så fråga på någon butik på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Codspelaren Skrivet 3 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 är osäker på att man kan köpa en adapter ensam utan mikrofoner. Testa och fråga på något ställe. Om du bor nära någon spelbutik. Eller så fråga på någon butik på nätet.Ja jag får väl göra det tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 PS3 använder: Bluetooth headset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.