Fredrik85 Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Var hittar man barnspel på internet? Jag är på jakt efter något, helst utan reklam, som pasasr för småbarn. nån som har några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 titta på www.miniclip.com (prova dom dock före ditt barn för att vara helt säker på att det passar) om du inte hittar något så borde nåt spel som typ mulle meck bygger bilar eller nåt sånt passa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Hur gammal är barnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Var hittar man barnspel på internet? Jag är på jakt efter något, helst utan reklam, som pasasr för småbarn. nån som har några tips? om han skriver att det är ett småbarn så får man utgå ifrån åldern 1-4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 bolibompa.se eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Runescape har. har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 www.funorb.com www.minclip.com www.spela.se www.coolaspel.se www.kaninkul.com/ http://gratis-spel.net/gratisspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik85 Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 tackar för alla tips! Mulle meck e ju en klassiker! Ska jag nog fixa. jag hittade en hemsida utan reklam också. Eller i ärlighetens namn var det sonen som kom hem från fritids och berättade att kompisarna spelade där. Massa barnspel men också (modererad !) chatt! Det bästa är att det är gratis! Kräver registrering dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mouad Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 (redigerat) Ta bort, tack. Redigerat 16 April 2011 av mouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.