imbaman Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Tja alla, jag har ett litet problem. Jag har laddat ner patch 1.5 från www.fileplanet.com och jag placerade patchen i mappen mina dokument. Men sen när jag skulle verifiera patchen så hoppar det upp en ruta där det står: du har redan en senare version av programmet. När jag då klickar på ok så stängs alla rutor ner..? Jag har försökt flera gånger och jag har ingen aning om vad jag ska göra? För när jag spelar bf2 så finns det bara 4 servrar som är vita (spelbara) resten är röda. :( Tack på förhand. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Tja alla, jag har ett litet problem. Jag har laddat ner patch 1.5 från www.fileplanet.com och jag placerade patchen i mappen mina dokument. Men sen när jag skulle verifiera patchen så hoppar det upp en ruta där det står: du har redan en senare version av programmet. När jag då klickar på ok så stängs alla rutor ner..? Jag har försökt flera gånger och jag har ingen aning om vad jag ska göra? För när jag spelar bf2 så finns det bara 4 servrar som är vita (spelbara) resten är röda. :( Tack på förhand. :) när jag laddade ner den blev det inget sånt. har kollat om du gjort ngt fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
imbaman Skrivet 2 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Nej jag har laddat ner det flera gånger, och ominstallerat. Men det funkar fortfarande inte :( Jag har till och med ominstallerat bf2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 kolla om det finns ngt annat ställe där du kan ladda ner den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 ladda ned från Eas hemsida eller ngt. sen tar du hem 1.41 FULL och installerar 1.5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaine Skrivet 16 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2009 Tjena så att du behövde hjälp med den patchen. 1. ominstallera BF2. 2. du måste ha 1.41 installerat annars funkar det inte att installera. 3. installer 1.50 (rekommenderar från (www.bigdownloads.com). 4. kör patchen direkt och sen väntar du tills installshield kommer upp (kan ta en stund). 5. starta gärna om datorn 6. KÖR PÅ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg