💬
Logga in
Fuska.se

Tråkig Sida :(

53 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Som sagts tidigare, så kan du betala en summa pengar för att få Fuska-VIP och därmed byta skal.

Lite bilder på skalet.

http://www.fuska.se/temp/fuska1.png

http://www.fuska.se/temp/fuska2.png

http://www.fuska.se/temp/fuska3.png

Ett nyhetsbrev är på väg ut i skrivande stund och i nyhetsbrevet finns en gratis FuskaVIP-länk. Den ger gratis FuskaVIP i 7 dagar och ifall man då är sugen så kan man testa på ovanstående skal.

Trevligt, trevligt! : ) Då kanske det blir något att testa. Skalen är väldigt snygga.

↗ till inlägget

Det finns ju dessutom ett addon till firefox där du kan byta färger har jag för mig.

Finns 2 :) Stylish och Greasemonkey. Finns förmodligen fler men de är de ända jag känner till. Men jag gillar det vi har nu.
16 Oct 2009
Trådstartare #23

Trevligt, Trevligt! Uppskattar verkligen när användarna får överraskningar, t.ex gratis VIP.

Det betyder att redaktion verkligen bryr sig om sina medlemmar.

//Narton

Senast ändrad:

Har precis skaffat fuskaVIP, skalet är super :3

↗ till inlägget

Trevligt, Trevligt! Uppskattar verkligen när användarna får överraskningar, t.ex gratis VIP.

Det betyder att redaktion verkligen bryr sig om sina medlemmar.

//Narton

Handlar väl mer om att admin försöker locka folk till att köpa fuskavip än att han vill vara snäll, man ser ju typ aldrig någon med vip nu för tiden...
17 Oct 2009

asså kostar det att vara medlem i VIP gruppen?

Inte om du använder det erbjudandet som du fick i mailet.

23 Oct 2009

Jag vill att sidan ska vara typ svart, och så vill jag att spelhörnan kommer tillbaka :P

28 Oct 2009

Det finns redan miljoner spelsajter.. Fliken Onlinespel känns väldigt onödig i dagsläget då det enda onlinespel som finns där är skissa o gissa! :P Samt ett par spelservrar.

Svart färg vore faktiskt ganska häftigt. Dessutom spar det energi! ;:

Senast ändrad:

Jag har inte fått något pm om fuska vip :(

Skulle verkligen passa fint med ett Halloween tema gratis, så att man inte behöver köpa FuskaVIP.

↗ till inlägget

Jag har inte fått något pm om fuska vip :(

Mail..

29 Oct 2009
↗ till inlägget

Skulle verkligen passa fint med ett Halloween tema gratis, så att man inte behöver köpa FuskaVIP.

Det är nog liten chans att det skulle komma ett sådant tema till fuska, varken gratis eller med fuskavip. Men det skulle vara ganska häftigt med en fet pumpa och några spöken här och där. Vi får se vad fuskas ledning hittar på! ;)
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är nog liten chans att det skulle komma ett sådant tema till fuska, varken gratis eller med fuskavip. Men det skulle vara ganska häftigt med en fet pumpa och några spöken här och där. Vi får se vad fuskas ledning hittar på! ;)

Så länge jag slipper spindlar så är jag nöjd...
↗ till inlägget

Tro fan att Admin skulle utnyttja högtiden för att tjäna lite extra. Vem gör inte det?

Inte direkt på tal om detta, men jag kommer ihåg att förr var det lite "events" och sådant på fuska som drog mycket folk hit och gjorde sidan "roligare" på så sätt. Vi har ännu inte slagit det gamla aktivitetsrekordet och det är rätt gammalt nu. (Flest användare online var 539 st den 25/06-2007 13:14:39)

21 Nov 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hej Fuska.se!

Jag och många andra tycker att fuska.se är tråkigt, bara grått och åter grått.

Jag undrar om ni inte kan göra om skalet till typ blått elr grönt så man kan välja.

Det är en anledning till att många väljer fuska.nu

//Narton/Teamcupa/Cupa_O

om man har fuska vip kan man använda ett annat skal

Som kostar ja

27 Nov 2009

Säg iaf att det kommer ett jultema hit.. Annars blir jak lessen >;(

30 Nov 2009

Vad ni gnäller..

Fuska är ett community, mer än en fuska-sida.

Varför ni klagar över skin är bara idiotiskt, ni är här för att skriva om spel, skratta i humorforumet osv.

När man skriker "jag vill ha nytt skin" så kommer inte hjälpa, att göra ett nytt skin och koda fram så mycket tar en jävla lång tid och kan tippa på att ni inte kommer se ett nytt skin på 2-3 månader om admin nu bestämmer sig för att vara lite snäll och göra detta.

Kan ärligt säga att sidan har stilrent och simpel design istället för alla designkåta grafiker och programmerare som jobbar 24/7 för att få fram det bästa resultat..

Senast ändrad:

2 Dec 2009
↗ till inlägget

Säg iaf att det kommer ett jultema hit.. Annars blir jak lessen >;(

Brukar vara en julbanner iaf som jag har gjort för x antal år sedan =P
↗ till inlägget

Vad ni gnäller..

Fuska är ett community, mer än en fuska-sida.

Varför ni klagar över skin är bara idiotiskt, ni är här för att skriva om spel, skratta i humorforumet osv.

När man skriker "jag vill ha nytt skin" så kommer inte hjälpa, att göra ett nytt skin och koda fram så mycket tar en jävla lång tid och kan tippa på att ni inte kommer se ett nytt skin på 2-3 månader om admin nu bestämmer sig för att vara lite snäll och göra detta.

Kan ärligt säga att sidan har stilrent och simpel design istället för alla designkåta grafiker och programmerare som jobbar 24/7 för att få fram det bästa resultat..

Håller med till en viss del. Dock så tycker jag designen i sig inte är så snygg. Lite mer färggranare färger skulle verkigen INTE vara dåligt. Jag tycker också man bör kunna ändra på designen själv utan FuskaVIP.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in