Spaghettin Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 klasikerna är ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Hidden Mickey är kul när det är reklam Mitt bästa pogram är Timon and Pumba Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (redigerat) aa Disney channel har jag bästa barn programet mina bästa filmer ' kim possibol tarzan timon o pumpa rasten o hos mouse baz laiyzzer o klassiker men dem är lite anorlunda micky har prickar på ögonen lång filmer: Monsters inc lejon kungen Toys story 2 Redigerat 16 April 2004 av SuperSonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Jag gillar inte det. Det sänder inte ens dyngnet runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (redigerat) aa Disney channel har jag bästa barn programet mina bästa filmer ' kim possibol tarzan timon o pumpa rasten o hos mouse baz laiyzzer o klassiker men dem är lite anorlunda micky har prickar på ögonen lång filmer: Monsters inc lejon kungen Toys story 2 jag gillar alla du har skrivit där utom rasten (den är så himla llåånnggssöökktt. speciellt Tobbe med alla sina kolla-på-mig-jag-kan-prata-som-en-president-tal) <_< Men dem andra är bra. ;) Och du stavade Buzz Lightgear coolt måste jag erkänna B) 300 INLÄGG Redigerat 16 April 2004 av 89chrnil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Lloyd äger det andra jö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Disney...... Blää Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 den kanalen e Sk*t bra men själv så har jag tyvär inte den kanalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Lloyd i rymden är inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fantasy man Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 kan titta i bland när jag inte har något att jöra men hos musse är väl bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 jag Önskade att jag hade Disney Channel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Vad tycker ni om den nya serien Lilo And Stitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.