Gäst toxic avenger Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 jag ser det inte för disney suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Vad tycker ni om den nya serien Lilo And Stitch Har inte sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Vad tycker ni om den nya serien Lilo And Stitch såder, lite långsökt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Jag gillar den inte Dom jagar bara Monster och springer runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 aa Disney channel har jag bästa barn programet mina bästa filmer ' kim possibol tarzan timon o pumpa rasten o hos mouse baz laiyzzer o klassiker men dem är lite anorlunda micky har prickar på ögonen lång filmer: Monsters inc lejon kungen Toys story 2 baz laiyzzer.. ..vad e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Jag gillar inte det. Det sänder inte ens dyngnet runt DDom kanske inte exakt sänder dynget runt då! Men Disney Channel är helt bäst, Speciellt när dom sänder Pepper Ann för det regerar! Här står det om mina favvorit program! Pepper Ann Klassiker Timon och Pumba Herkules Dinosaurier Och ibland händer det ju att jag ser på andra men dessa är mina favvoriter! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 (DonaldDuckGenius @ 30/04-2004 21:52:45) Jag gillar inte det. Det sänder inte ens dyngnet runt DDom kanske inte exakt sänder dynget runt då! Men Disney Channel är helt bäst, Speciellt när dom sänder Pepper Ann för det regerar! Här står det om mina favvorit program! Pepper Ann Klassiker Timon och Pumba Herkules Dinosaurier Och ibland händer det ju att jag ser på andra men dessa är mina favvoriter! :lol: jag glömde QUACKE PACK O TIMON O PUMPA JAG GILLAR ALLA SOM DU TOG FÖRUTOM Pepper Ann o Herkules o Dinosarurier det är absolut min sämsta Program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 7 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2004 Jag tittar på det också! Jätte bra tycker jag! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 8 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2004 Mitt e hitta musse men de e inget program prcis men ja har bara sett på disney channel 2 gr hos en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 det är inte bra jag ser på det ibland men det är litte för 2-3årigar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 RASTEN äger ju..det e skit kul :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Lilo & Stitch är bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.