BF2Soldier Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 ja men det kostar pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 det är gratis på ps3.. kostar bara pengarna till internetlev.. samma som på dator. Ska köpa det iaf ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danielzz Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Varför finns det inte ett forum för Call Of Duty? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELITEGamer Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Ettan är ett bra spel :) =P :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darthjeppe Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 vet ni var man kan köpa battlefield bad company 2 före datumet? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 förhands boka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 vet ni var man kan köpa battlefield bad company 2 före datumet? :) boka på någon internetsida. Kommer 1 dag före oftast då.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Oft Ååh vilken underbar grafik spelet har. Kommer spelet verkligen att komma till pc? Har för mig att det gamla inte gjorde det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Oft Ååh vilken underbar grafik spelet har. Kommer spelet verkligen att komma till pc? Har för mig att det gamla inte gjorde det. Ettan kom inte till pc, tvåan kommer dock att göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krydda Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 4 mars 2010 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 fjärde eller femte mars har jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 26 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2010 Fjärde i Europa, femte i USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg