Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Falukorv: Har tittat på den som du länka. Men känt att jag inte ville ha en AMD processor.

Du får hemskt gärna länka till någon dator butik / dator där OS medföljer frakten är 100-150 och datorn kostar runt 4K. Spelar ingen roll vilken affär det är då ;)

Vad tror du om denna istället? Imedia

Crazyshit: Dålig processor 2 ghz och Vista home basic? Kan det vara något att ha? :huh:

Grafikkortet är ju riktigt dåligt så en sån dator ska ju knappast användas till spel. Isåfall skulle jag hellre rekommendera den här: http://www.netonnet.se/art/dator/stationar...SC(123685,3012) Och vad har du mot AMD? :P

Okej. Vet du vad det blir i frakt om jag köper den från net on net?

AMD... Gillar intel bättre bara :)

Skrivet (redigerat)

Falukorv: Har tittat på den som du länka. Men känt att jag inte ville ha en AMD processor.

Du får hemskt gärna länka till någon dator butik / dator där OS medföljer frakten är 100-150 och datorn kostar runt 4K. Spelar ingen roll vilken affär det är då ;)

Vad tror du om denna istället? Imedia

Crazyshit: Dålig processor 2 ghz och Vista home basic? Kan det vara något att ha? :huh:

Grafikkortet är ju riktigt dåligt så en sån dator ska ju knappast användas till spel. Isåfall skulle jag hellre rekommendera den här: http://www.netonnet.se/art/dator/stationar...SC(123685,3012) Och vad har du mot AMD? :P

Okej. Vet du vad det blir i frakt om jag köper den från net on net?

AMD... Gillar intel bättre bara :)

Postpaket (Hämtas på Postens Serviceställe) - 99 kr

Här är en annan bra också: https://www.inet.se/artikel/1967959/ Dock Windows Vista Basic. Fri frakt på Inet: https://www.inet.se/kampanj/kampanj/fraktfr...-500kr/6101343/

Redigerat av Falukorv
Skrivet

Falukorv: Okej :D Tror det blir den på netonnet ;) Vet du om det här med gratis uppgradering till windows 7 ingår om jag köper den på netonnet? Ty för hjälpen, Om jag beställer den datorn som du länka till så vinner du FM:ena

Men jag tar fortfarande emot andra bidrag :P Så ni andra kan fortfarande vinna!!

Skrivet

Falukorv: Okej :D Tror det blir den på netonnet ;) Vet du om det här med gratis uppgradering till windows 7 ingår om jag köper den på netonnet? Ty för hjälpen, Om jag beställer den datorn som du länka till så vinner du FM:ena

Men jag tar fortfarande emot andra bidrag :P Så ni andra kan fortfarande vinna!!

Som det står i beskrivningen: Möjlighet till fri uppgradering till Windows 7 :)

Skrivet

Okej. Uppgradering möjligheter? Kan jag sätta i mer ram om jag känner för det? Eller bryts hela försäkrings grejen då?

Skrivet

Okej. Uppgradering möjligheter? Kan jag sätta i mer ram om jag känner för det? Eller bryts hela försäkrings grejen då?

Eftersom det är 32-bitars operativsystem så tjänar du inget på att sätta in mer RAM. Är lite osäker på hur det funkar med garanti och så om man uppgraderar datorn faktiskt.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...