Krle Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Tja Kan ni nån program , som kliper ut från filmer. Tex om jag kollar på nån film och ser nån bra scen och kulle vilja klippa ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Funkar utmärkt i Windows Movie Maker som finns installerat på varje PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Funkar utmärkt i Windows Movie Maker som finns installerat på varje PC. inte alla faktiskt. Min hade ej det fick ladda ner det från deras sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Movie maker är inte förinstallerat på windows 7 har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Movie maker är inte förinstallerat på windows 7 har jag för mig.Mitt fel, sorry! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Det är väl i SP2 som WMM introduceras om jag inte har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 7 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 ok men kan ni förklara hur man gör i windows movie maker för att för mig fungerar det inte :S:( det komer fram "Filtypen för filen D:\VIDEO_TS\VIDEO_TS.VOB hanteras inte och kan inte importeras till Windows Movie Maker." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 VOB funkar inte i Movie maker. Konvertera den till wmv eller avi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 8 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 vad är bästa programet för att konvertera och det tar ju väll mycket tid att konvertera filmen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Upp till 30 min att konvertera kan jag gissa på. Sök bara på google tex VOB to avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Sony Vegas Pro 9.0 är det bästa redigeringsprogrammet just nu har jag för mig?! har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.