Gäst Diskmedel Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Hallå där! Bilddagboken är som många vet ett populärt ställe nu för tiden. Däremot tycker jag och mina kompisar att så många laddar upp bilder på sig själva. Därför startar vi nu 2009 års korvtävling på Bilddagboken! Tävlingen går ut på att man antingen registrerar ett nytt konto, eller använder sitt nuvarande konto på bilddagboken. Alla som är med i tävlingen lägger till varandra som vänner, och laddar sedan upp en unik bild på en varmkorv med bröd varje dag. Om någon skulle ladda upp samma bild som någon annan redan har laddat upp, eller missar att ladda upp en bild en av dagarna, så åker han/hon ut ur tävlingen. Den person som sist lyckas vara kvar i tävlingen får sedan en varmkorv av alla deltagare, eller ett pris i den stilen. Bilden ska alltså innehålla en bild på minst en korv som är ätbar (dvs. inte fryst, möglig, eller liknande), samt minst ett bröd som är ätbart. Övriga regler får ni användare bidra med förslag. Tävlingen börjar förövrigt imorgon, och om du är intresserad av att delta, skicka namnet på den bilddagbok ni tänker använda, så lägger jag upp en lista i tråden. Hoppas vi kan få in lite fler förslag till förbättring, och att så många som möjligt kan delta i leken! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Det känns som detta kommer faila. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Det känns som detta kommer faila. Det känner jag också, men ingenting som hindrar mig från att fortfarande försöka genomföra det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Bdb? Är inte den sidan ganska död? Känns som om Facebook totalt konkurrerat ut den. Inte konstigt heller, bdb är ganska värdelös. Kan man alltså ta 50 kort på samma korv i olika vinklar? No offence men den tävlingen kommer nog inte gå så bra med. Tycker inte denna tråd är särskilt nödvändig, lite av en reklamtråd faktiskt. Låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg