Gäst patrikking Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Hej! Har tänkt ladda ner lite skins till cs anthology på fpsbanana. Men var ska jag sen lägga in filerna i? Vilken Map? Snälla hjälp :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Mappen som heter models. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke02 Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 Hej! Har tänkt ladda ner lite skins till cs anthology på fpsbanana. Men var ska jag sen lägga in filerna i? Vilken Map? Snälla hjälp :( Som vanligt så kan du alldrig googla innan du skriver här.Du lägger dom i ""E:\\Steam\steamapps\Ditt account name\counter-strike\cstrike\models Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Ja jag läggde in dom där och restartade och inget hände? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 asså snälla hjälp! Det går inte häller om jagska lägga in tags! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2009 Du la in dom i counter strike mappen va? Smart om du vill ha dom till antalogi (stavning). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Du la in dom i counter strike mappen va? Smart om du vill ha dom till antalogi (stavning). Anthology e ju CS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg