Rhino Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 en bmw m3den är så fucking cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 en Corvette Z06 vore ngt ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d3/Aston.db5.coupe.300pix.jpg Aston Martin DB5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 (redigerat) en Corvette Z06 vore ngt ;D <3 Finns många coola bilar man skulle vela ha. En så jätte dyr bil skulle jag inte välja, då blir man för rädd om den. Något åt Toyota Supra hållet skulle nog vara bra. Nått i den pris klassen! Redigerat 8 Oktober 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 en Corvette Z06 vore ngt ;D <3 Finns många coola bilar man skulle vela ha. En så jätte dyr bil skulle jag inte välja, då blir man för rädd om den. Något åt Toyota Supra hållet skulle nog vara bra. Nått i den pris klassen! jo jo ;> finns massor med skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 stor hummer skärmar i nackskyddet ps3 värsta grymma högtalarna hårdisk i radion och en trimmad v12:a och sist men inte minst riktigt stora hjul och grymma fälgar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 stor hummer skärmar i nackskyddet ps3 värsta grymma högtalarna hårdisk i radion och en trimmad v12:a och sist men inte minst riktigt stora hjul och grymma fälgarförsök att ha med ngr punkter nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 (redigerat) Aoudio.Vet inte om jag har stavat rätt :P Redigerat 9 Oktober 2009 av zrain97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Aoudio.Vet inte om jag har stavat rätt :PAudi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Aoudio.Vet inte om jag har stavat rätt :PAudi? Rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Ska va en Golf II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 En Audi R8 Trimmad, med hydraulics, neons, feta högtalare och 20 tums fälgar (röda) Och driftings däck ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.