Satisfaction Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Siktar på en ny laptop runt jul, har redan haft bluescreen en gång, och den hänger sig väldigt ofta. Den jag har nu Som sagt, inte mycket att ta sig fram med. Något sådant kanske? Siktar på dem kretsarna iallafall. Behöver inte klara de mest krävande spelen eftersom jag inte lirat någonting sedan WoW, och t.om denna laptopen klarade av WoW på... ganska ok kvalitet. Men ni vet kanske vad jag menar, så om ni har något förslag, bring em' :) Obtw, ska försöka fixa W7 på den, men är det sånt man kan beställa ifall man skulle köpa en över nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 den klarar wow med god marginal kan köpa den i butik oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 den klarar wow med god marginal kan köpa den i butik oxå Say what!? det är klart man handlar i en butik eller vart brukar du handla dina saker? haha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 (redigerat) den klarar wow med god marginal kan köpa den i butik oxå Say what!? det är klart man handlar i en butik eller vart brukar du handla dina saker? haha :lol: Han menar nog att man kan köpa den på plats i butik istället för på internet. Redigerat 9 Oktober 2009 av Falukorv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 den klarar wow med god marginal kan köpa den i butik oxå Say what!? det är klart man handlar i en butik eller vart brukar du handla dina saker? haha :lol: Han menar nog att man kan köpa den på plats i butik istället för på internet. aha du vet man är ju självaste Mr Petig :lol: men det va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.