Golden Knight Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Är det någon som kan säga hur man kommer till mirage island och vilka pokemon man ska ha för att mannen i pacifidlog ska se ön??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Man visar mannen en speciell pokemon som är olika för varje spel. Om det är rätt ser han ön och man kommer till den då genom att surfa österut (åt höger) från pacifidlog. Man vet inte vilken/vilka pokemon som är rätt, så man har riktigt mycket tur om man har en rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jag fattar inte det här med mirage iceland kan nån förklara?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Men jag har u nyss förklarat! Vad är det du vill veta, förutom det jag skrev? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Det går inte jag har försökt 100 gånger :( :angry: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Man måste ha rätt pokemon när man träffar honom. Jag tror inte att tiden spelar så stor roll. Och det går visst. Jag vet folk som har lyckats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden Knight Skrivet 14 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Det jag vill veta är vilka/vilken pokemon man ska ha för att komma ditt, förresten vilka/vilken pokemon hade dom som lyckades med att komma dit :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 men alltså när kommer man dit o så när jag har klarat ut pokemon ligan så kommer jag inte längre och då fattar jag ju noll om mirage iceland vart det ligger o så vet jag inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jag har varit där tre ggr!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Om amn kommit dit en gång kan man väl komma dit hela tiden?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 jag tror det va nått sånt har jag för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Då e det jue nästan omöljigt att gissa rätt pokemon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg