DAWd Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Hej :), jag har alltid velat connecta min trådlösa xbox360 kontroll till min dator. hur gör man det? :), i need a guide Citera
Windnoob Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Du måste köpa en adapter eller något till datorn, sån usb, sen kan du connecta med trådlösa. Men har du en med tråd så behöver du inte.. Citera
DAWd Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Du måste köpa en adapter eller något till datorn, sån usb, sen kan du connecta med trådlösa. Men har du en med tråd så behöver du inte.. Har tyvär ingen tråd hur mycke kan en tråd/adapter kosta?? :) Citera
Hellbringer Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Man kunde köpa den förut hos webbhallen men det står att det inte längre tillverkas: http://www.webhallen.com/prod.php?id=68293&traff=1 Citera
asabrasa Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 dem säljer det du behöver på game för lite drygt 300 annars så kan du bara köpa en 360 kontroll som är gjord för att användas i datorn men den kostar 500. Citera
Touchmagic Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 play & charge sladden funkar ej, provat flera gånger. men man ska ha en sån där mottagare/sändare för att kunna använda kontrollen till datorn. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.