w4nkarN Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Tja, jag gick in på en laggig server med bottar på, och nu spammar jag hela tiden noxeqwl : cgm.lt:27015 Public 24/7 server (Jag nickar Noxeqwl) Asså, jag har reinstallerat CS och virussök, men jag har ingen aning hur man får bort skiten? Aslack atm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Det ligger i dina bindings. Finns en fil nånstans med dina bindings i din cs-mapp. Jag vet att jag hade detta förut med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Vad ligger Bindingsmappen? Hittar den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Prova unbindall i console. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 (redigerat) blabla Skrivskydda din config fil nästa gång. Så slipper du alla skitservrar som lägger till massa reklambinds. Redigerat 10 Oktober 2009 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Ifall det inte funkar att ta unbindall prova radera cstrike mapppen brukar funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Tack alla, men jag gjorde Unbindall i consolen och den funkade :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg