WASD Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 (redigerat) Jag skriver "bind J say medic" i kommando grejjen men när jag trycker på J i spelet så händer inget. Jag vill alltså att den ska säga "medic" när jag trycker på J. Det är dod:source Redigerat 9 Oktober 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 I chatten? Då ska det vara: bind "j" "say Medic!" Btw kan man heala på DOD:S? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Den servern jag kör på mest på har så att man får lite hp när man skriver medic i chatten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 aha för jag skrev Medic! till dig.. Vänta jag kan rätta till bindet bind "j" "say medic" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Jo jag märkte det, skulle fixat det själv annars, men tack för hjälpen :) Skriver om det inte funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Jo jag märkte det, skulle fixat det själv annars, men tack för hjälpen :) Skriver om det inte funkar. Mm ^^ No problem ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg