WASD Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 (redigerat) Jag skriver "bind J say medic" i kommando grejjen men när jag trycker på J i spelet så händer inget. Jag vill alltså att den ska säga "medic" när jag trycker på J. Det är dod:source Redigerat 9 Oktober 2009 av WASD
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 I chatten? Då ska det vara: bind "j" "say Medic!" Btw kan man heala på DOD:S?
WASD Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Den servern jag kör på mest på har så att man får lite hp när man skriver medic i chatten :)
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 aha för jag skrev Medic! till dig.. Vänta jag kan rätta till bindet bind "j" "say medic"
WASD Skrivet 9 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Jo jag märkte det, skulle fixat det själv annars, men tack för hjälpen :) Skriver om det inte funkar.
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Skrivet 9 Oktober 2009 Jo jag märkte det, skulle fixat det själv annars, men tack för hjälpen :) Skriver om det inte funkar. Mm ^^ No problem ;)
Rekommendera inlägg