Legend_gamer Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 jo tycker jag ruby/sapphire e snabbare iaf. för att du har det på emulator,ja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 fick det för 399kr av en kompis det var näöstan spliter nyg +att det var på engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beava Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Jag har leaf green!!! på emulator!!! kan inte du göra en länk vart man kan ladda ner det på emu?? pleazzz :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 japan =) man får tag i den i hela asien jag köpte japanska versionen i Jordanien det är skit kul spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 jag köpte mitt leaf green här i sverge hita det på en hyla på begagnade gem boy spel står både på engelska och japanska det där är japanska versionen på mig står alt på japanska bara i mitt namn kunde bara välja så det blir engelska teken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Stackars dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg