Krle Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 Tja Undrar, vad händer om jag gör en typ klip. Typ några bilder ska vara där inne, sen ska det vara lirycs med och en låt. Eller så kommer jag bara ha nån färg i bakgrunden istället för bild. Ska ha låtar som tex: Flo Rida - Right Round eller Michael Jackson - This is it och många andra Aså jag undrar den hära bara för att jag vill inte få en avstängd konto på youtube. Ja jag kan göra ett ny men orkar inte fixa allt från början på kanalen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2009 (redigerat) Du måste ha copyright för låtarna (Om jag har förstått rätt). Annars stängs ljudet på klippet av. Och eftersom det är så många låter rekommenderar jag att skita i det. Redigerat 13 Oktober 2009 av Flea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Flyttar till allmänt forumet. Mycket möjligt att det finns ett bättre forum, anmäl mitt inlägg isåfall. Flyttar till rätt forum. Om ni tycker att det finns ett bättre forum, anmäl mitt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2009 Du måste ha copyright för låtarna (Om jag har förstått rätt). Annars stängs ljudet på klippet av. Och eftersom det är så många låter rekommenderar jag att skita i det.Det kan man ju fixa med ljudet. Sök på "Audio Copyright on Youtube" elr liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.