Hoppa till innehåll

Hur Är Din Mentor/klassföreståndare?


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!

Vad tycker du om din mentor/klassföreståndare?

Min mentor är ganska snäll, duktig på att planera läxor, noggrann men sträng. Hon kan få värsta utbrottet ibland och skrika åt eleverna men hon skriker oftast inte åt mig som tur är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Min sista mentor i grundskolan som jag har haft sedan 6:an. Är trevlig och drivande, dock kan jag ibland tycka hon är lite väl tydlig med vilka mål hon kräver utav oss och favoritiserar lätt dem som följer det till punkt och prickat.

Vilken skola går du på? Låter likt kunskapsskolan.

 

Det man först lägger märke till med min mentor är hur otroligt ful hon är. Annars är hon förstående, snäll och tydlig. Hon tar allting på väldigt stort allvar vilket är bra men man får vara försiktig med skämtandet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nicke02

Min mentor som jag även har i teknik och slöjd är riktigt dålig... Vi killar som är tyst och jobbar bra på lektionerna får bara G och inge mera, Men tjejerna som inte har gjort någonting alls får MVG... Asså om man vet att man förtjänar bättre betyg än det man får så tappar man lixom lusten att jobba för högre betyg då det nästan inte går.

Redigerat av nicke02
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...