Gäst 40200 Skrivet 7 November 2009 Rapport Skrivet 7 November 2009 menar inte på det sättet (: in flames och bmth är inte alls samma. Båda growlar? HAHAHAHAHA! Så bmth skulle growla? Bmth är fan emo metal. Och sedan så growlar sångaren inte, Han försöker få fram ett growl men misslyckas ständigt. Han growlar -.- TheUnamed@Bmth ingår i genren deathcore Jo det jag men det är ju inte metal. Ne inte riktigt men det påmminer om Death metal med lite mer trummor Citera
DiRtY Skrivet 8 November 2009 Rapport Skrivet 8 November 2009 Saken var att vi skulle Diskutera HEAVY metal, inte massa störda degraderingar av metal. Citera
Gäst 40200 Skrivet 8 November 2009 Rapport Skrivet 8 November 2009 Saken var att vi skulle Diskutera HEAVY metal, inte massa störda degraderingar av metal.Men du postade ju videos med ett band som spelar industri metal Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 8 November 2009 Rapport Skrivet 8 November 2009 (redigerat) menar inte på det sättet (: in flames och bmth är inte alls samma. Båda growlar? HAHAHAHAHA! Så bmth skulle growla? Bmth är fan emo metal. Och sedan så growlar sångaren inte, Han försöker få fram ett growl men misslyckas ständigt. Han growlar -.- TheUnamed@Bmth ingår i genren deathcore Jo det jag men det är ju inte metal. Ne inte riktigt men det påmminer om Death metal med lite mer trummor Påminner deathcore om death metal? Har du någonsin hört Death metal din idiot? Deathcore är fan inte metal. Death metal är Metal så det stinker om det. Death metal består av Trummor som "piskas", Djupt Growl, Väldigt roliga texter xD Deathcore består av små emoband som leker coola. Det finns vissa bra Deathcore band men bmth är verkligen inte ett av dem. Redigerat 8 November 2009 av Crazyshit Citera
Gäst 40200 Skrivet 8 November 2009 Rapport Skrivet 8 November 2009 menar inte på det sättet (: in flames och bmth är inte alls samma. Båda growlar? HAHAHAHAHA! Så bmth skulle growla? Bmth är fan emo metal. Och sedan så growlar sångaren inte, Han försöker få fram ett growl men misslyckas ständigt. Han growlar -.- TheUnamed@Bmth ingår i genren deathcore Jo det jag men det är ju inte metal. Ne inte riktigt men det påmminer om Death metal med lite mer trummor Påminner deathcore om death metal? Har du någonsin hört Death metal din idiot? Deathcore är fan inte metal. Death metal är Metal så det stinker om det. Death metal består av Trummor som "piskas", Djupt Growl, Väldigt roliga texter xD Deathcore består av små emoband som leker coola. Det finns vissa bra Deathcore band men bmth är verkligen inte ett av dem. Ja, jag har hört death metal -.- Citera
majskolv Skrivet 8 November 2009 Rapport Skrivet 8 November 2009 http://open.spotify.com/track/6zhO5NFgzreOO30ccs0szw just joking Citera
Volbla Skrivet 9 November 2009 Rapport Skrivet 9 November 2009 Men Crazyshit, har du ens lyssnat på bmth? Du verkar ju bara "ÅH SÅNGAREN ÄR EN EMOFJORTIS, DÅ ÄR BANDET ETT EMOBAND". Jag tror inte att bmth's låtar är så lugna och emotionella, nej. Citera
SNUFFINATOR Skrivet 9 November 2009 Rapport Skrivet 9 November 2009 (redigerat) Köpte Arch Enemy's nya album igår , "Root Of All Evil" till farsdag åt min farsa. Några låtar var faktist jävligt bra måste jag säga. [EDIT] Oops, my bad, såg inte att det stog HEAVY metal. Redigerat 9 November 2009 av Quatix Citera
Arako Skrivet 9 November 2009 Rapport Skrivet 9 November 2009 Köpte Arch Enemy's nya album igår , "Root Of All Evil" till farsdag åt min farsa. Några låtar var faktist jävligt bra måste jag säga. [EDIT] Oops, my bad, såg inte att det stog HEAVY metal. Nu spelar ju dem en subgenre av heavy metal så jag tror det är lugnt att du nämner dem. Citera
DiRtY Skrivet 9 November 2009 Rapport Skrivet 9 November 2009 Saken var att vi skulle Diskutera HEAVY metal, inte massa störda degraderingar av metal.Men du postade ju videos med ett band som spelar industri metal noppe, de gör heavy och industrial. Citera
Trips Skrivet 14 November 2009 Rapport Skrivet 14 November 2009 Saken var att vi skulle Diskutera HEAVY metal, inte massa störda degraderingar av metal.Så du tycker att det ska finnas trådar för varenda jävla subgenre? Citera
DiRtY Skrivet 14 November 2009 Rapport Skrivet 14 November 2009 (redigerat) Saken var att vi skulle Diskutera HEAVY metal, inte massa störda degraderingar av metal.Så du tycker att det ska finnas trådar för varenda jävla subgenre? har jag aldrig påstått, påpekade bara att just denna tråden var för endast heavy metal. angående din signatur så tror jag inte att det är sidan som är skit utan mer användarna som förstör den. Redigerat 14 November 2009 av underwar Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.