Gäst Cakeguy Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 = Bra Metal Det där är inte ens metal. ^^ Lamb of God, Megadeth och 3 Inches Of Blood är bästa metallen just nu tycker jag. B) Om SlipKnoT, inte är metal så är inget a dom banden som du sa metal heller. Definera metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 = Bra Metal Det där är inte ens metal. ^^ Lamb of God, Megadeth och 3 Inches Of Blood är bästa metallen just nu tycker jag. B) Om SlipKnoT, inte är metal så är inget a dom banden som du sa metal heller. Definera metal. Metal är i mina öron inte megadeath(trashmetal) lamb of god(Death) 3 inches of blood är det ända riktiga metal bandet du sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Hur mycket kan du om metal som sitter och lyssnar på BMTH och BFMV om dagarna? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Hur mycket kan du om metal som sitter och lyssnar på BMTH och BFMV om dagarna? :SOm du fått den inblicken av mitt musikliv så visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Tråden handlar om HEAVY METAL. Punkt. Om ni inte vet vad det är, så fråga nån. Sluta tjafsa om detta och get on topic!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Black sabbath,BÖC,Ozzy osbourne har man hört i huset sen man va liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.