Filip99 Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Hur moddar man ps2? vill ändra system i den och så, överföra filer och så ha hårddisk till den vill alltså göra den till nästan en dator. vill ochså chippan? så snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Sök på Google på PS2chippning och namnet på din stad, så kanske det kommer upp något! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Hur moddar man ps2? vill ändra system i den och så, överföra filer och så ha hårddisk till den vill alltså göra den till nästan en dator. vill ochså chippan? så snälla hjälp mig ifall du bor i stockholm rekommenderar jag psxcare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filip99 Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Men jag trodde inte det fanns på psxcare, kollade psxcare fanns inget modds,kan du länka ditt. Tack på förhand Filip Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Men jag trodde inte det fanns på psxcare, kollade psxcare fanns inget modds,kan du länka ditt. Tack på förhand Filip han menar chippat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg