Kevve Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Hur funkar presentationen? Jag kan varken använda BB-Koder eller HTML, varken i HTML-Editorn eller Text-Editorn. Jag ser heller inte någon information om det. Om jag skrev "<font color="#00ff00">Hejsan!</font><br>" i HTML-Editorn skulle det bli "<font color="#00ff00">Hejsan!</font><br>" Jag fick liknande text när jag använde bb-koder också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 (redigerat) BB koder omsluts med [ och ] taggar... D.v.s [color=****] Text [/color] Redigerat 18 Oktober 2009 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Är likadant för mig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 (redigerat) Det fungerar inte för er att skriva detta: "<font color="#00ff00">Hejsan!</font><br>" , i sin presentation, ni måste använda BB-Taggarna. Redigerat 18 Oktober 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 jag skriver med bb taggarna, men det ploppar upp t.ex "</b>" taggar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 (redigerat) Skriv: "[ color="#00ff00"][b ]Hejsan[/b][/color]" Ovanstående fungerar utmärkt för mig. Redigerat 19 Oktober 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Skriv: "[ color="#00ff00"][b ]Hejsan[/b][/color]" Ovanstående fungerar utmärkt för mig. Funkar inte för mig, kan inte ens lägga in en länk eller bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 (redigerat) Funkar inte för mig, kan inte ens lägga in en länk eller bild... Länk: [url=http://www.exempel.se]Min länk[/url] Bild kan du nog inte ha om du inte köpt en sån sak... Redigerat 19 Oktober 2009 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 (redigerat) [b] tjock text [/b] [s] struken text [/s] [i] kursiv text [/i] [u] understruken text [/u] [email] [email protected] [/email] [[email protected]] Klicka här! [/email] [url] http://www.domain.com [/url] [url=http://www.domain.com] Klicka här! [/url] [size=7] Det här en exempeltext [/size] [font=times] Det här en exempeltext [/font] [color=red] Det här en exempeltext [/color] [img= http://www.fuska.se/forum/style_images/gamr/folder_post_icons/icon11.gif ] [list] [*]Listelement [*]List ItemListelement [/list] [list=1] [*]Listelement [*]Listelement [/list] [list=a] [*]Listelement [*]Listelement [/list] [list=i] [*]Listelement [*]Listelement [/list] [quote] Det här en exempeltext [/quote] [sql]SELECT t.tid FROM a_table t WHERE t.val="This Value"[/sql] [html]<a href="test/page.html">En test sida</a>[/html] [snapback]100[/snapback] [höger] Denna texten kommer att visas till höger [/höger] [vänster] Denna texten kommer att visas till vänster [/vänster] [center] Centered Text [/center] [topic=100] Click me! [/topic] [post=100] Click me! [/post] [codebox] long_code_here = '; [/codebox] [ruta=färg] Innehållet i rutan [/ruta] [rulla=left] här skriver du din text [/rulla] [rulla=right] här skriver du din text [/rulla] [youtube] VIDEO ID [/youtube] [markera=färg] Den här texten är markerad! [/markera] [blinka] Den här texten blinkar. [/blinka] [ljud=siffra] Här skriver du adressen till låten. [/ljud] [video] Här skriver du adressen till videon. [/video] [lista] Någon rad text [/lista] [spoiler] Some hidden text [/spoiler] [acronym=Laugh Out Loud] lol [/acronym] Där har du BB-taggarna som funkar på sidan, använd dessa, inte html. Testa dom i din presentation för att få veta vad alla gör om du inte redan vet. Redigerat 20 Oktober 2009 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 [b] tjock text [/b] [s] struken text [/s] [i] kursiv text [/i] [u] understruken text [/u] [email] [email protected] [/email] [[email protected]] Klicka här! [/email] [url] http://www.domain.com [/url] [url=http://www.domain.com] Klicka här! [/url] [size=7] Det här en exempeltext [/size] [font=times] Det här en exempeltext [/font] [color=red] Det här en exempeltext [/color] [img= http://www.fuska.se/forum/style_images/gamr/folder_post_icons/icon11.gif ] [list] [*]Listelement [*]List ItemListelement [/list] [list=1] [*]Listelement [*]Listelement [/list] [list=a] [*]Listelement [*]Listelement [/list] [list=i] [*]Listelement [*]Listelement [/list] [quote] Det här en exempeltext [/quote] [sql]SELECT t.tid FROM a_table t WHERE t.val="This Value"[/sql] [html]<a href="test/page.html">En test sida</a>[/html] [snapback]100[/snapback] [höger] Denna texten kommer att visas till höger [/höger] [vänster] Denna texten kommer att visas till vänster [/vänster] [center] Centered Text [/center] [topic=100] Click me! [/topic] [post=100] Click me! [/post] [codebox] long_code_here = '; [/codebox] [ruta=färg] Innehållet i rutan [/ruta] [rulla=left] här skriver du din text [/rulla] [rulla=right] här skriver du din text [/rulla] [youtube] VIDEO ID [/youtube] [markera=färg] Den här texten är markerad! [/markera] [blinka] Den här texten blinkar. [/blinka] [ljud=siffra] Här skriver du adressen till låten. [/ljud] [video] Här skriver du adressen till videon. [/video] [lista] Någon rad text [/lista] [spoiler] Some hidden text [/spoiler] [acronym=Laugh Out Loud] lol [/acronym] Där har du BB-taggarna som funkar på sidan, använd dessa, inte html. Testa dom i din presentation för att få veta vad alla gör om du inte redan vet. Jo allt det där vet jag, men om jag ens skriver ett mellanrum så blir det nåt konstigt </b> skit :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Samma här. Så säg oss nu, why? :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Där har du BB-taggarna som funkar på sidan, använd dessa, inte html. Testa dom i din presentation för att få veta vad alla gör om du inte redan vet. Jo allt det där vet jag, men om jag ens skriver ett mellanrum så blir det nåt konstigt </b> skit :S Vart ska du sätta ett mellanrum? Det funkar finfint i min presentation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.