Hoppa till innehåll

Hur Man Får Mycket Cash I P2p


Vinnne
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja! Ni kommer säkert kalla mig noob men det här är hur jag känar mina pengar.

 

kommer skriva levels och så med så ni kan

 

Level 3-XXX Hugga magic logs eller yew, jag känar 200k+ i timmen på yews

Level 10-25 döda kor. Även i member

 

25-50 kan merchanta nån väldigt billig sak och få några k och medans kan du döda kycklingar(feathers) och döda hill giants

50-66 döda green dragons om du tränat ranged (50+) ungefär 90k i timmen. du som skrev att man får mer en 90k i timmen, i level 50-66 så får man inte så himlans mycket som när man e 90+ som jag antar du e?

 

66-79 green dragons och merchanting, SKILLA i fishing,hunter allt sånt... det stora pengarna kommer i högre level

 

skippar 79-105 då man kan skilla och göra det jag skrev förut, alltså hugga yews/mages,fiska,hunta osv. osv.

 

105-120 döda bossar,aviansies, jag har dödat dagganoth kings med mina kompisar, drop: zerker ring, Coinshare till mig blev, 1.2m det är inte dåligt. anviansies är 500k+ i timmen beroende på ranged, jag med 80 ranged får 612k som rekord...

 

120-138,daganoth kings solo med 99 str/atk/def det är ett måste, tag med full guthans eller ett verac set, 8sarabrew 8 super restore resten sharks... jag vet att jag är noob men det är så här jag får mina pengar, jag dödar green dragons huntar dragon imps...

 

 

ÖVRIGT:

 

Skills är den garanterat största inkomsten tillsammans med merchanting, att mercha och träna hunter,fiska eller nåt liknande när man merchantar får man riktigt mycket pengar...

 

Fishing

Hunter

Mining

Runecrafting är också väldigt stora

Slayer är också bra

 

Bjuder på punkter och komman.

 

Döda en iron dragon och fick typ ett par dragon legs :P

dragonlegs1.bmp

Redigerat av Vinne12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

man ska göra clue scrolls om man är mem jag tjänade 1.5 mille på ca 15 min

Clue scrolls lvl 2 och 3 är ganska svåra att få däremot och dom tar way more tid en 15 minuter.

 

Lvl3 är skit lätta att få, tar typ runt 20min, Hellhounds droppar sånna hela tiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...