Hoppa till innehåll

Betala För Att Spela Wow :s

Undead

Rekommendera inlägg

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad är gamecard och hur funkar dom? Och var skaffar man sånt? xD

Du köper ett kort på en affär, som ett dvd fodral er de i, sen dampar du lite tills du får upp den, sen är de bara och köra på, gnugga riktigt länge tills koden visar sig, då har du fått resultatet i handen och kan gå in på sidan och skriva in koden som står på kortet du just gnuggat, sen är det bara att logga in och du har fått 3 månaders gametime, HEHEHEHHE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är gamecard och hur funkar dom? Och var skaffar man sånt? xD

Du köper ett kort på en affär, som ett dvd fodral er de i, sen dampar du lite tills du får upp den, sen är de bara och köra på, gnugga riktigt länge tills koden visar sig, då har du fått resultatet i handen och kan gå in på sidan och skriva in koden som står på kortet du just gnuggat, sen är det bara att logga in och du har fått 3 månaders gametime, HEHEHEHHE

Det är 2 månader (60 dagar) för 249:-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag? Eller har det blivit svårare och skrapa bort lagret över koden på Blizzards gamingcards nu för tiden?

Man måste ju gnugga riktigt länge förut så behövde man bara 5 sekunder typ.

Jag märker detta också, jag ser det som ett stort hinder mot en nyare och fräschare värld. Hur ska varje individ få sin del av tiden om detta hinder stoppar så många att fungera på ett bra och nyttigt sätt? Vi måste stå upp för vår sak och slå ett kritiskt slag mot Blizzard! Vem är med mig?!

Inte. Eller....? ^_^

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...