Undead Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Ja alltså vilka sätt finns det för att betala WoW spelandet? Min mamma & Pappa skulle inte vilja ge bank-kortskoden till dem, så jag undrar om det finns andra sätt att betala! Hoppas på bra svar! MvH. Turtwiig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Gamecard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 19 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Vad är gamecard och hur funkar dom? Och var skaffar man sånt? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Vad är gamecard och hur funkar dom? Och var skaffar man sånt? xDDu köper ett kort på en affär, som ett dvd fodral er de i, sen dampar du lite tills du får upp den, sen är de bara och köra på, gnugga riktigt länge tills koden visar sig, då har du fått resultatet i handen och kan gå in på sidan och skriva in koden som står på kortet du just gnuggat, sen är det bara att logga in och du har fått 3 månaders gametime, HEHEHEHHE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Vad är gamecard och hur funkar dom? Och var skaffar man sånt? xDDu köper ett kort på en affär, som ett dvd fodral er de i, sen dampar du lite tills du får upp den, sen är de bara och köra på, gnugga riktigt länge tills koden visar sig, då har du fått resultatet i handen och kan gå in på sidan och skriva in koden som står på kortet du just gnuggat, sen är det bara att logga in och du har fått 3 månaders gametime, HEHEHEHHE Det är 2 månader (60 dagar) för 249:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 19 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Okej! Men måste man skriva in sitt Bank-Nummer när man uppgraderar sin trial till real? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Haha, föräldrar som är rädda för att ge ut information till blizzard är alltid lika kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Okej! Men måste man skriva in sitt Bank-Nummer när man uppgraderar sin trial till real? Nej, ända gången du behöver ge ut kort info är när du ska använda det för att betala. Och man måste inte betala med kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 19 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Haha, föräldrar som är rädda för att ge ut information till blizzard är alltid lika kul Tönt. Ok, tack BigAfro! tack allihop! Om ni har något att tillägga om detta skriv bara (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Haha, föräldrar som är rädda för att ge ut information till blizzard är alltid lika kul Tönt. Är jag en tönt för att jag tycker att det är löjligt när föräldrar inte vill betala med kort på internet? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 Är det bara jag? Eller har det blivit svårare och skrapa bort lagret över koden på Blizzards gamingcards nu för tiden? Man måste ju gnugga riktigt länge förut så behövde man bara 5 sekunder typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 (redigerat) Är det bara jag? Eller har det blivit svårare och skrapa bort lagret över koden på Blizzards gamingcards nu för tiden? Man måste ju gnugga riktigt länge förut så behövde man bara 5 sekunder typ. Jag märker detta också, jag ser det som ett stort hinder mot en nyare och fräschare värld. Hur ska varje individ få sin del av tiden om detta hinder stoppar så många att fungera på ett bra och nyttigt sätt? Vi måste stå upp för vår sak och slå ett kritiskt slag mot Blizzard! Vem är med mig?! Inte. Eller....? ^_^ Redigerat 20 Oktober 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg