Undead Skrivet 23 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Haha, föräldrar som är rädda för att ge ut information till blizzard är alltid lika kul Tönt. Är jag en tönt för att jag tycker att det är löjligt när föräldrar inte vill betala med kort på internet? :( Tänk på att han är en p12'a, han har det inte lätt..... Särskilt inte om han "spelar" wow och inte vet vad ett gamecard är. Noobig? Jag visste vad det var, men jag behövde mer information. Och jag fyller snart 13. Noobig? Vad fan baserar du det på? Så du påstar att du visste vad ett GC va? Enligt mig gör du inte det med detta inlägget: "Vad är gamecard och hur funkar dom?" Med det menar jag att jag vill ha fakta om dem -.- Läs, TÄNK, Kommentera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Jag har gjort det. Och jag fattar inte hur du kan veta vad ett GC om du frågar vad det är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) jag skrapar med ett mynt, som man skrapar skraplotter. Jag Också. Redigerat 24 Oktober 2009 av Ayie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 24 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Jag har gjort det. Och jag fattar inte hur du kan veta vad ett GC om du frågar vad det är? Du har verkligen inte tänk efter :S.... Jag frågar vad det är mm. för att få veta mer om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 För det första så har tråden spårat ur helt, kommer låsa. För det andra, man behöver inte ens skrapa Gamecards. Siffrorna är under en klisterlapp, man skrapar på klisterlappen MEN man kan lika gärna ta bort hela klisterlappen så slipper man skrapa något. För det tredje kan man lita 100% på Blizzard när det gäller kort. Tänk hur stort företaget är och de har redan miljoner kunder som använder sina kort. Sannolikheten att man skulle bli bedragen av dem är lika med noll. Som sagt, låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg