Garone Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 De är ändå top anledningar till att skaffa en Playstation 3. :P Om GG gör ett nytt Killzone har de en del saker att förbättra svar ja, men Killzone 2 var ändå väldigt bra ju. Fast jag fattar varför du inte tycker de också. Testa Uncharted 2, du kanske gillar lite mer story drivna spel i third person. Jag finner Uncharted 2 väääääääääldigt bra :) Hoppas på att få Uncharted 2 till jul, har hört att de fixat de "frustrerande" delarna Uncharted: Drake's Fortune hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Era grafikkåta PS3 spel har ingen chans mot de nostalgiska N64 spelen GoldenEye, Pokemon Stadium och Ocarina of Time... det var grejer det på den tiden Nu låter du som den gamla gubben som bara grubblar över hur allt var bättre förr. just dont do it man. :P och för din bekräftelse spelar jag också Crysis på PC . och du kan inte göra något åt saken ;) inte ett smack ! :D De är ändå top anledningar till att skaffa en Playstation 3. :P Om GG gör ett nytt Killzone har de en del saker att förbättra svar ja, men Killzone 2 var ändå väldigt bra ju. Fast jag fattar varför du inte tycker de också. Testa Uncharted 2, du kanske gillar lite mer story drivna spel i third person. Jag finner Uncharted 2 väääääääääldigt bra :) Hoppas på att få Uncharted 2 till jul, har hört att de fixat de "frustrerande" delarna Uncharted: Drake's Fortune hade. du kommer säkert bli missnöjd med något i spelet, de är svårt att inte bli de i spel. Men de lär inte förstöra själva upplevelsen i spelet. För de gör Naughty Dog jävligt bra. Som de flesta säger "You must have this game if you owe a PS3"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Era grafikkåta PS3 spel har ingen chans mot de nostalgiska N64 spelen GoldenEye, Pokemon Stadium och Ocarina of Time... det var grejer det på den tiden Nu låter du som den gamla gubben som bara grubblar över hur allt var bättre förr. just dont do it man. :P Men det var ju bättre förr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Era grafikkåta PS3 spel har ingen chans mot de nostalgiska N64 spelen GoldenEye, Pokemon Stadium och Ocarina of Time... det var grejer det på den tiden Nu låter du som den gamla gubben som bara grubblar över hur allt var bättre förr. just dont do it man. :P Men det var ju bättre förr... Jag sa aldrig att de inte var de. jag bara sa att de är onödigt att prata om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Kul att se att folk inte förstår när motivering helst ska följa med ert "PS3 suger!" "XBOX360 suger!" osv. Jag säger så här; välj det du känner för! Haha, det var väl lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.