Hoppa till innehåll

Balanced Druid Vs Mage


Viruz256

Rekommendera inlägg

Du sitter ju och snackar gojja bara, balancedruider suger ju som fan inte, bara att dom inte är lätta.

Dom är svåra att spela för dom suger, duuuh... Dom dör direkt på första nuken, det enda dom kan är BG där ingen vet vad dom ska nukea och då har dom fritt att spamma dmg, men direkt nån fokuserar sina attacker mot boomkinen så är den död.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du sitter ju och snackar gojja bara, balancedruider suger ju som fan inte, bara att dom inte är lätta.

Dom är svåra att spela för dom suger, duuuh... Dom dör direkt på första nuken, det enda dom kan är BG där ingen vet vad dom ska nukea och då har dom fritt att spamma dmg, men direkt nån fokuserar sina attacker mot boomkinen så är den död.

 

Allt det du säger stämmer in på alla klasser i WoW. Det är helt upp till spelaren hur pass bra man kan hantera sin gubbe. Druider har lätt för att sig att ta sig ur fighter, dels med sina CC's och dels för travel form. Och med tanke på deras armor boost dom får har melees ganska svårt att ta ner dom på sin första nuke. Mage och druid har olika fördelar emot olika klasser. Mages har lätt för de flesta casters, när dom är relativt svaga mot melee, och vise versa för moonkins.

Att moonkins skulle vara så pass svaga håller jag inte med om då se har en av de högre burst dmg'n av många klasser.

 

Om någon/några fokuserade sina attacker mot en klass skulle han dö, om han inte vet hur man ska hantera sin gubbe. Detta gäller alla klasser varisig man är prot paladin, moonkin, mage eller vilken klass som helst.

Att anta att en klass är sämre än en annan klass FASTÄN man inte kört den själv visar bara hur personen i fråga är så pass tjockskallig och dumdristig att han borde lägga ner med spelet och sluta kommentera det.

 

Edit, you, my sir, are an idiot. And the above.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du sitter ju och snackar gojja bara, balancedruider suger ju som fan inte, bara att dom inte är lätta.

Dom är svåra att spela för dom suger, duuuh... Dom dör direkt på första nuken, det enda dom kan är BG där ingen vet vad dom ska nukea och då har dom fritt att spamma dmg, men direkt nån fokuserar sina attacker mot boomkinen så är den död.

 

Allt det du säger stämmer in på alla klasser i WoW. Det är helt upp till spelaren hur pass bra man kan hantera sin gubbe. Druider har lätt för att sig att ta sig ur fighter, dels med sina CC's och dels för travel form. Och med tanke på deras armor boost dom får har melees ganska svårt att ta ner dom på sin första nuke. Mage och druid har olika fördelar emot olika klasser. Mages har lätt för de flesta casters, när dom är relativt svaga mot melee, och vise versa för moonkins.

Att moonkins skulle vara så pass svaga håller jag inte med om då se har en av de högre burst dmg'n av många klasser.

 

Om någon/några fokuserade sina attacker mot en klass skulle han dö, om han inte vet hur man ska hantera sin gubbe. Detta gäller alla klasser varisig man är prot paladin, moonkin, mage eller vilken klass som helst.

Att anta att en klass är sämre än en annan klass FASTÄN man inte kört den själv visar bara hur personen i fråga är så pass tjockskallig och dumdristig att han borde lägga ner med spelet och sluta kommentera det.

 

Edit, you, my sir, are an idiot. And the above.

 

Har du spelat holyprot pala i arena? 3 dps kan vända sig emot dig och du står still och bara drar FoL, man hinner till och med heala sina mates fast man blir nukead, sen blev det lite nerfat, hört att det fortfarande är lika bra. Och jag har spelat boomkin, och om du går travel form och nån kommer ikapp dig och hinner slå dig i travel form är du inte bara lite död, du har fan dcat sönder från det. Om vi möter en boomkin i 3v3 så vet alla att dom ska på boomkinen. Dels för att som du säger, dom har hög burst, men också för att dom är så jävla squishy att dom dör på några slag, en mindre dps att tänka på. Dom hinner inte ens få sin höga burst i arena.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du sitter ju och snackar gojja bara, balancedruider suger ju som fan inte, bara att dom inte är lätta.

Dom är svåra att spela för dom suger, duuuh... Dom dör direkt på första nuken, det enda dom kan är BG där ingen vet vad dom ska nukea och då har dom fritt att spamma dmg, men direkt nån fokuserar sina attacker mot boomkinen så är den död.

Allt det du säger stämmer in på alla klasser i WoW. Det är helt upp till spelaren hur pass bra man kan hantera sin gubbe. Druider har lätt för att sig att ta sig ur fighter, dels med sina CC's och dels för travel form. Och med tanke på deras armor boost dom får har melees ganska svårt att ta ner dom på sin första nuke. Mage och druid har olika fördelar emot olika klasser. Mages har lätt för de flesta casters, när dom är relativt svaga mot melee, och vise versa för moonkins.

Att moonkins skulle vara så pass svaga håller jag inte med om då se har en av de högre burst dmg'n av många klasser.

 

Om någon/några fokuserade sina attacker mot en klass skulle han dö, om han inte vet hur man ska hantera sin gubbe. Detta gäller alla klasser varisig man är prot paladin, moonkin, mage eller vilken klass som helst.

Att anta att en klass är sämre än en annan klass FASTÄN man inte kört den själv visar bara hur personen i fråga är så pass tjockskallig och dumdristig att han borde lägga ner med spelet och sluta kommentera det.

 

Edit, you, my sir, are an idiot. And the above.

 

Har du spelat holyprot pala i arena? 3 dps kan vända sig emot dig och du står still och bara drar FoL, man hinner till och med heala sina mates fast man blir nukead, sen blev det lite nerfat, hört att det fortfarande är lika bra. Och jag har spelat boomkin, och om du går travel form och nån kommer ikapp dig och hinner slå dig i travel form är du inte bara lite död, du har fan dcat sönder från det. Om vi möter en boomkin i 3v3 så vet alla att dom ska på boomkinen. Dels för att som du säger, dom har hög burst, men också för att dom är så jävla squishy att dom dör på några slag, en mindre dps att tänka på. Dom hinner inte ens få sin höga burst i arena.

 

Tre dps utan någon CC eller interruption överhuvudtaget kanske.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du sitter ju och snackar gojja bara, balancedruider suger ju som fan inte, bara att dom inte är lätta.

Dom är svåra att spela för dom suger, duuuh... Dom dör direkt på första nuken, det enda dom kan är BG där ingen vet vad dom ska nukea och då har dom fritt att spamma dmg, men direkt nån fokuserar sina attacker mot boomkinen så är den död.

Allt det du säger stämmer in på alla klasser i WoW. Det är helt upp till spelaren hur pass bra man kan hantera sin gubbe. Druider har lätt för att sig att ta sig ur fighter, dels med sina CC's och dels för travel form. Och med tanke på deras armor boost dom får har melees ganska svårt att ta ner dom på sin första nuke. Mage och druid har olika fördelar emot olika klasser. Mages har lätt för de flesta casters, när dom är relativt svaga mot melee, och vise versa för moonkins.

Att moonkins skulle vara så pass svaga håller jag inte med om då se har en av de högre burst dmg'n av många klasser.

 

Om någon/några fokuserade sina attacker mot en klass skulle han dö, om han inte vet hur man ska hantera sin gubbe. Detta gäller alla klasser varisig man är prot paladin, moonkin, mage eller vilken klass som helst.

Att anta att en klass är sämre än en annan klass FASTÄN man inte kört den själv visar bara hur personen i fråga är så pass tjockskallig och dumdristig att han borde lägga ner med spelet och sluta kommentera det.

 

Edit, you, my sir, are an idiot. And the above.

Har du spelat holyprot pala i arena? 3 dps kan vända sig emot dig och du står still och bara drar FoL, man hinner till och med heala sina mates fast man blir nukead, sen blev det lite nerfat, hört att det fortfarande är lika bra. Och jag har spelat boomkin, och om du går travel form och nån kommer ikapp dig och hinner slå dig i travel form är du inte bara lite död, du har fan dcat sönder från det. Om vi möter en boomkin i 3v3 så vet alla att dom ska på boomkinen. Dels för att som du säger, dom har hög burst, men också för att dom är så jävla squishy att dom dör på några slag, en mindre dps att tänka på. Dom hinner inte ens få sin höga burst i arena.

 

Tre dps utan någon CC eller interruption överhuvudtaget kanske.

 

Aura Mastery funkar också, men det var lite överdrivet, alla vet att holyprot är svin lätt att spela då man aldrig dör, går oom eller slutar heala bättre än holy.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
×
  • Skapa ny...