Ankdamm Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 (redigerat) När jag öppnade min bank märkte jag att mitt Bgs jag lånade och Dragon platelegs var borta, men då såg jag ett sånt där "borrow märke" syndes och att det låg på mina osynliga Dragon Platelegs istället för mitt osynliga Bgs. Ps: Bgs ligger bredvid Dragon Platelegs Redigerat 22 Oktober 2009 av SnuffZieZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Antagligen så blev det en glitch vid uppdatering men kan även vara du själv som gjort den. Testa att gå ur banken och sedan in igen, då brukar det se normalt ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2009 Vaför skulle man vilja ha det normalt??? Det e ju fett gött xD Tänk er att slåss med ett osynligt Bgs xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 23 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 (redigerat) Det är synligt när man har på sig det, men osynligt när man stoppar in det i banken. PS: Det blev fixat när man loggade ut och bytte plats på sakerna. Redigerat 23 Oktober 2009 av SnuffZieZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Du kanske borde skicka ett meddelande till Jagex om det här så det inte händer igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Du kanske borde skicka ett meddelande till Jagex om det här så det inte händer igen.Har man en dålig anslutning till internet så kan detta inträffa ganska ofta. När jag sitter bakom ett trådlöst internet så brukar det hända att alla mina tabbar i banken är försvunna, dock så räcker det med att gå in i banken på nytt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg