msa Skrivet 22 Oktober 2009 Rapport Skrivet 22 Oktober 2009 har nyss börjat spela street fighter 4 på pc, men jag har problem med kontrollerna, har type a på keyboard settings, men om jag vill spela som m.bison så på vissa attacker står det charge också 2 pilar t.ex up och ner lr vänster och höger. Så min fråga är: hur chargar man? och det ärr ett kors som liknar d-paden på en NES kontroll vad är det? finns även en helsvart pil son pekar höger, kan inte ta printscreen för bilden blir svart när jag ska klistra in den. tack för alla svar Citera
Garone Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Skrivet 25 Oktober 2009 har nyss börjat spela street fighter 4 på pc, men jag har problem med kontrollerna, har type a på keyboard settings, men om jag vill spela som m.bison så på vissa attacker står det charge också 2 pilar t.ex up och ner lr vänster och höger. Så min fråga är: hur chargar man? och det ärr ett kors som liknar d-paden på en NES kontroll vad är det? finns även en helsvart pil son pekar höger, kan inte ta printscreen för bilden blir svart när jag ska klistra in den. tack för alla svar Du ska hålla in den knappen som bilden visar i ett par sekunder, och sedan gå framåt och avsluta kombinationen. T.ex om det står <-Charge- så ska du hålla ner A i cirka 3 sekunder innan du kan göra resten av kombinationen, detta funkar också i luften och när du är hukad. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.