secretsonic Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Hej! Jag undrar vad ni tycker om super mario galaxy själv älskar jag spelet!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Ett av Wiis få riktigt bra spel, är vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Har fortfarande inte spelat det. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Det är väl bra :rolleyes: för enkelt kanske tvåan ser ut ha vara lite bättre och svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Det är Wiis bästa spel! Purple coins banorna är rätt så tråkiga och som ZXC skrev så är det lite för lätt. Men det är ändå ett av dom bästa spelet någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Skittråkigt, det suger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 (redigerat) Jag skulle ge den 8/10. Spelet är nästan perfekt, banorna är geniala och spelet i sig är väldigt smidigt. Det enda jag måste klaga på är att det blir lite tråkigt eftersom det är i princip det vanliga, man är fast i ett ställe (i det här fallet ett slags rymdskepp) och där gäller det att klara bana efter bana efter bana. Men det kanske är det som är meningen med Mario spelen? :lol: Redigerat 18 November 2009 av Chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Jag skulle ge den 8/10. Spelet är nästan perfekt, banorna är geniala och spelet i sig är väldigt smidigt. Det enda jag måste klaga på är att det blir lite tråkigt eftersom det är i princip det vanliga, man är fast i ett ställe (i det här fallet ett slags rymdskepp) och där gäller det att klara bana efter bana efter bana. Men det kanske är det som är meningen med Mario spelen? :lol: mario spel brukar vara roliga, men galaxy är verkligen inte de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Jag skulle ge den 8/10. Spelet är nästan perfekt, banorna är geniala och spelet i sig är väldigt smidigt. Det enda jag måste klaga på är att det blir lite tråkigt eftersom det är i princip det vanliga, man är fast i ett ställe (i det här fallet ett slags rymdskepp) och där gäller det att klara bana efter bana efter bana. Men det kanske är det som är meningen med Mario spelen? :lol: mario spel brukar vara roliga, men galaxy är verkligen inte de. Det är ett av de mest uppskattade spelen i Marioserien, bara så att du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emlan498 Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 jätte kul spel! Jag är så sista banan och klarar den inte, någon som vet hur man klarar den? Jag har försökt i 2 dagar nu. :P ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 jätte kul spel! Jag är så sista banan och klarar den inte, någon som vet hur man klarar den? Jag har försökt i 2 dagar nu. :P ;: är du fast på banan eller själva bossen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 jätte kul spel! Jag är så sista banan och klarar den inte, någon som vet hur man klarar den? Jag har försökt i 2 dagar nu. :P ;:Mario Galaxy = löjligt lätt spel, klarar du de inte så är du dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.