Proccito Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 heheeh, tyckte det var bättre när han levde, för då slapp man höra hans skit precis över fucking allt.Håller med. Nu hör man bara: Ooh nej michell jackson är död, jag är skit ledsen. Kul att höra det 24/7. När han levde visste jag nästan inte ens vem det var xD eller hur jag visste knappt vem han var också men nu när han är död vet jag typ allt om han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Jag vet itne så mycket om honom nu heller. Men mer än vad jag visste innan. Tack så mycket -_-' HATE HIM! Dumma dig nu vill jag kolla på den filmen du skicka men det är säkert en screamer i så jag får vänta tills det är ljust ute xD Jag lovar, det är ingen screamer. Men man KAN faktist se hans "spöke" i bakgrunden, fast det kan vara någon sorts skugga från all ljussättning. Nobody knows! Nu är det ljust ute nu ska jag kolla :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Nej, spöken existerar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Klart det inte gör :) Men det kan finnas nåt mystiskt som liknar spöken. Men dom kanske ser ut som tomater o_0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 (redigerat) Nej, spöken existerar inte.Hur vet du det?:P Redigerat 25 Oktober 2009 av Freduboy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 För han är ett och han inte existerar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 §1 - låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg