Coola videos.
Ofta kväva sin motståndare med inälvor. Det är helt cp ju. :lol:
Coola videos.
Ofta kväva sin motståndare med inälvor. Det är helt cp ju. :lol:
Efter att jag såg den första anime grejen(den med den perverse läraren) hade jag förvandlats till en hålögd zombie
Sett fight-scenen förut, den är skit awesome :D
PistolShrimps <3
Förresten, hur lägger man in en video direkt på fuska så man inte behöver länka?
↗ till inlägget[youtube ] <de sista bokstäverna från youtube länken> [/ youtube] (ta bort mellanslagen)Förresten, hur lägger man in en video direkt på fuska så man inte behöver länka?
t.ex [youtube ]bp_qq22rpng[/ youtube]
↗ till inläggetTack! :)↗ till inlägget[youtube ] <de sista bokstäverna från youtube länken> [/ youtube] (ta bort mellanslagen)Förresten, hur lägger man in en video direkt på fuska så man inte behöver länka?
t.ex [youtube ]bp_qq22rpng[/ youtube]
bästa videon ever!
"You are a wizard! You're gonna go to Hogwarts, you're gonna do spells, you get a wand, you get a fucking owl, it'll deliver your mail, deal with it ya twat!"
HahahhahahahHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHahhaHAhahAHAHhahahAHAHAHAHAHAH garvar ihjäl mej har kollat igen hela tråden nu ;D
Halo Humor eller>?
↗ till inlägget
"You are a wizard! You're gonna go to Hogwarts, you're gonna do spells, you get a wand, you get a fucking owl, it'll deliver your mail, deal with it ya twat!"
Den som snackar skrattar efter varje mening xD
kolla där nere
|
|
|
↗ till inläggetHur gör man så videon visas i Youtube saken på forumet?
Spola till 0:45!
[youtube]sen det som kommer efter youtube.com/watch?v="Denhärbiten"och sen kan det vara till exempel &feature eller något efter, det ska du inte ha med :p[/youtube]
Så för ditt klipp skulle det varit
[youtube]J0nclpJ437c[/youtube]
Äldre än gatan men men
den äger ändå
*jag failade*
Haha! Usama Bin Laden är med i Team Jacob! :lol:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in