majskolv Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Hej, jag söker ett bra antivirus program som är gratis och ingen trail. Själv har jag cleaner och AdAware. Så vilka program är bra som har bäst säkerhet? (Och inte gör datan söligare) norton är epic fail avast! AVG AdAware AdAware är inget antivirus. nae men det är en bra kombination med avg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Hej, jag söker ett bra antivirus program som är gratis och ingen trail. Själv har jag cleaner och AdAware. Så vilka program är bra som har bäst säkerhet? (Och inte gör datan söligare) norton är epic fail avast! AVG AdAware AdAware är inget antivirus. nae men det är en bra kombination med avg det kan jag hålla med om(: själv använder jag AVG Free, AdAware och windows inbyggda brandvägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.