Husko Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Efter att de höjt priset, avskaffat dedicated servers (inga klaner, inget "spela med vänner" ), sänkt spelarantalet i online matcher och gjort så att det enda sättet att hitta en server är matchmaking... Aldrig i livet.Pc eller PS3/Xbox360? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Efter att de höjt priset, avskaffat dedicated servers (inga klaner, inget "spela med vänner" ), sänkt spelarantalet i online matcher och gjort så att det enda sättet att hitta en server är matchmaking... Aldrig i livet.Pc eller PS3/Xbox360? Alla 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Det är bara på PC de har tagit bort det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Det är bara på PC de har tagit bort det där. Xbox 360 och PS3 kommer knappast ha serverlist om inte PC har det. Eller har det alltid varit så att PS3 och 360 saknat dedicated servers? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 360 har väl aldrig kört Dedicated servers, den kör väl PVP eller vad det heter :P Men PS3 kör ju dedicated. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Vill gärna ha ett svar.. På PS3 kan man välja vad man vill köra? t ex Team Deathmatch, Free for All, Search And Destroy osv..? Ursäkta om det är kasst förklarat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 facepalm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Är det bara jag som har bokat prestige edition? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 (redigerat) Har sett 2 spelare på min vänlista som spelar det på ps3.. (MW2 alltså). Jag frågade en i fredags hur han kunde fått tag på det, han sa att han hade köpt ifrån USA. Redigerat 8 November 2009 av UOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Har sett 2 spelare på min vänlista som spelar det på ps3.. (MW2 alltså). Jag frågade en i fredags hur han kunde fått tag på det, han sa att han hade köpt ifrån USA.Samma här :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Vill gärna ha ett svar.. På PS3 kan man välja vad man vill köra? t ex Team Deathmatch, Free for All, Search And Destroy osv..? Ursäkta om det är kasst förklarat. Dum fråga. Ska kanske få MW2 idag, elr vid jul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg