Husko Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 PSN : S3GlHuSkO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Och lite för starka vapen.. Man dör av 2 skott på varje vapen... Agreeeeeeeed. Helt okej spel annars :o Campers, alla vapen dödar på 2 skott och respawn-systemet är det ända som är kasst. Annars är det kung. Vad är det för fel på respawn-systemet? :S Och inget vapen dödar på 2 skott, förutom någon sniper. Att om man skjuter en kille börjar han typ 20 meter ifrån dej? Wtf? Aldrig hänt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Campers 'r svaraga i MW2; Jag som camper: 10 kills, 2 deaths Jag med en assault rifle: 32 kills, 9 deaths Visst, mest bara tur men ändå. (Fick 3 kills, care package som hade ett pavelow. En till kill för pred missile som räcknades till 6 kills för attack heli. :) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 (redigerat) Och lite för starka vapen.. Man dör av 2 skott på varje vapen... Agreeeeeeeed. Helt okej spel annars :o Campers, alla vapen dödar på 2 skott och respawn-systemet är det ända som är kasst. Annars är det kung. Vad är det för fel på respawn-systemet? :S Och inget vapen dödar på 2 skott, förutom någon sniper. Att om man skjuter en kille börjar han typ 20 meter ifrån dej? Wtf? Aldrig hänt mig. The story of a spawn fail. Kör Domination. Andra laget sitter och "omglolz i is on r00f ur not ur ded now llolololool" så jag springer runt "hela" map'en i hopp om att kunna ta dem bakifrån(Använder Famas med silencer och Cold Blooded). Dödar en som sprang framför mig. Springer igenom en gränd, och ja, Invasion tror jag det var på. Ser en motståndare stå stilla en bit bort. "i got u now u fag" Sedan spawnar en motståndare alldeles bakom mig och springer fram och stabbar mig. Kollar på killcam: "jesus fking christ.." Och ja, det var den personen jag just hade dödat. yayyy Men FAMAS går väl att döda någon med? Med en burst menar jag. Redigerat 19 November 2009 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Och lite för starka vapen.. Man dör av 2 skott på varje vapen... Agreeeeeeeed. Helt okej spel annars :o Campers, alla vapen dödar på 2 skott och respawn-systemet är det ända som är kasst. Annars är det kung. Vad är det för fel på respawn-systemet? :S Och inget vapen dödar på 2 skott, förutom någon sniper. Att om man skjuter en kille börjar han typ 20 meter ifrån dej? Wtf? Aldrig hänt mig. The story of a spawn fail. Kör Domination. Andra laget sitter och "omglolz i is on r00f ur not ur ded now llolololool" så jag springer runt "hela" map'en i hopp om att kunna ta dem bakifrån(Använder Famas med silencer och Cold Blooded). Dödar en som sprang framför mig. Springer igenom en gränd, och ja, Invasion tror jag det var på. Ser en motståndare stå stilla en bit bort. "i got u now u fag" Sedan spawnar en motståndare alldeles bakom mig och springer fram och stabbar mig. Kollar på killcam: "jesus fking christ.." Och ja, det var den personen jag just hade dödat. yayyy Men FAMAS går väl att döda någon med? Med en burst menar jag. Det är exakt så! Att de börjar bakom en. Ibland så kan man faktiskt se när de blir dödade av en på killcam, också sen kan de börja på samma ställe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Jaa, haha, de spawnar alltid nära någon, eller man spawnar att nära vart man blev dödad.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 GG Husko :) Ägde skiten ur Husko sniper only :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 haha nej^^ Vem va det som vann två gånger i rad :o? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 haha nej^^ Vem va det som vann två gånger i rad :o? Men du sluta just när jag skulle skjuta dej ;<Btw, nice no-scopes Oo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Tackar. (: Lust att göra mer om en stund? Några som vill va med? (PS3) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Tackar. (: Lust att göra mer om en stund? Några som vill va med? (PS3) Kanske 5/6 tiden, farsan ser på film just nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Okey. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg